خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت سکه، طلا و دلار در بازار روز چهارشنبه

ایسنا نوشت: با جهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، بازار سکه و طلا در داخل نیست امروز با افزایش قیمت روبرو شد.

براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) به ۱۱ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون  و ۱۱۱ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۲۰۴۱ دلار رسیده است.

دلار و یورو را چند بخریم؟

در جریان معاملات امروز بازار ارز،  نرخ خرید و فروش دلار و یورو ۵۰۰ و ۳۰۰ تومان افزایش یافته است.

امروز (چهارشنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به دیروز به ترتیب ۵۰۰ و ۳۰۰ افزایش یافته است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز در مقایسه با معاملات روز گذشته به ترتیب با ۵۰۰ و ۳۰۰ تومان افزایش قیمت مواجه شده است.

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۲ هزار و ۹۹۶ تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار و ۱۹۶ تومان می‌خرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا