خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلیلی: جنجال هسته‌ای، مربوط به حوزه‌هاست

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: اینکه گروه 1+5 ضد ایران جنجال آفرینی می‌کند چیزی جز ترس از شکل‌گیری تمدنی مبتنی بر اسلام ناب نیست.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از فارس، سعید جلیلی عصر دیروز در جمع طلاب جوان حوزه‌های علمیه دزفول در حوزه علمیه آیت‌الله قاضی اظهار کرد: اینکه گروه 1+5 ضد ایران جنجال آفرینی می‌کند چیزی جز ترس از شکل‌گیری تمدنی مبتنی بر اسلام ناب نیست.
مسوول پیشین پرونده هسته ای، اضافه کرد: جنجال دشمن در خصوص فعالیت هسته‌ای ایران مربوط به حوزه‌های علمیه است چرا که دشمن متوجه شده شجره طیبه‌ای در حال شکل‌گیری است که تمام داشته‌های آنان را تهدید می‌کند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، تصریح کرد: امروز اگر دشمن ولایت فقیه را هدف گرفته به خاطر این است که متوجه شده این ولایت فقیه است که حرکت را شکل می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: قدرت‌های جهانی که سال‌ها با زورگویی در کشورها دخالت کرده‌اند از اینکه تمدنی قوی بر مبنای اسلام ناب در ایران شکل بگیرد و به الگو و نمادی برای سایر کشورها تبدیل شود سخت نگرانند.
عضو پیشین مذاکره کننده هسته‌ای جلیلی در پایان خطاب به طلاب جوان حوزه‌های علمیه تصریح کرد: با هوشیاری میراث بزرگ شهدا را برای جهان اسلام حفظ کرده و فرصت ارزشمند تحصیل علوم دینی را غنیمت بشمارند، چرا که ترس اصلی دشمن از ایران به خاطر وجود حوزه‌های علمیه و مدارس دینی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا