خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصاویر بیروت قبل و بعد از انفجار

در پی انفجار سه شنبه در بندر بیروت که به زخمی و کشته شدن هزاران تن انجامید، شبکه اسکای نیوز با انتشار مجموعه ای از عکسای اینفوگرافیک حجم خسارات وارده به بیروت را نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، این تصاویر گویای میزان خرابی و ویرانی است که بیروت به خاطر انفجار مهیب روز سه شنبه در بندر آن متحمل شده است.

در این انفجار بیش از ۱۰۰ تن کشته و حدود ۵ هزار تن زخمی شدند.

مقامات گفته اند که انفجار ناشی از ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در بندر بیروت بوده است.

در تصاویر ارائه شده توسط اسکای نیوز که هر دو عکس از یک زاویه قبل و بعد از انفجار تهیه شده حجم خرابی و ویرانی در بیروت که به آوارگی حدود 250 هزار نفر انجامید مشخص است.

خسارات این انفجار تنها شامل بندر بیروت نمی شود و به بازارها، خیابان ها، ساختمان های مسکونی و حتی خودروها و درختان نیز کشیده شده است.

تصاویر بیروت قبل و بعد از انفجارتصاویر بیروت قبل و بعد از انفجارتصاویر بیروت قبل و بعد از انفجارتصاویر بیروت قبل و بعد از انفجارتصاویر بیروت قبل و بعد از انفجارتصاویر بیروت قبل و بعد از انفجارتصاویر بیروت قبل و بعد از انفجارتصاویر بیروت قبل و بعد از انفجارتصاویر بیروت قبل و بعد از انفجارتصاویر بیروت قبل و بعد از انفجارتصاویر بیروت قبل و بعد از انفجار

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. همانطور که 75 سال پیش با ایجاد قارچ به اصطلاح اتمی در هیروشیما و ناکازاکی دروغ بمب اتمی را به ملتها باور دادند و انها را ترساندند و به بردگی گرفتند ، لازم بود قارچی مشابه قارچ هیروشیما و ناکازاکی در بیروت به وجود بیاید تا با دیدن تشابه انها بتوان این دروغ بزرگ را افشا نمود و دست ابرقدرتهای دروغین و پوشالی را رو نمود و بتوان قدرت انها را کم کرد تا بتوان انها را وادار به رعایت انصاف در مورد حقوق اولیه انسانها نمود.

    1
    1
  2. انفجار 14 مرداد 99 دقیقا” شبیه انفجاریست که به دروغ ان را انفجار اتمی وانمود می کنند.

    در هر انفجاری قارچ به وجود می اید و هرچه مقدار مواد منفجره بیشتر باشد قارچ بزرگتری به وجود می اید و تا ارتفاع بالاتری می رود.

    دلیل تلفات بیشتر در هیروشیما و ناکازاکی این بود که جنس خانه های انها از پلاستیک و چوب بود و گسترش یافت و مردم بیچاره راه فراری نداشتند.

    شاید استاندار بیروت با یاداوری هیروشیما و ناکازاکی به این شکل به وجود بمب اتمی طعنه می زند و ان را زیر سوال می برد.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا