خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی فرمانده نیروی هوایی به فرمانده کل ارتش

امیر سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در نامه‌ای اعطای “پرچم” و “نشان فداکاری” توسط فرماندهی کل قوا را به امیر سرلشکر موسوی فرماده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن پیام به این شرح است:

حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیـم موسوی

فرمانده محترم کـل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

دریافت نشان غرورانگیز و بیرق آبرومند “فداکاری” گوارای ارتش جمهوری اسلامی ایران باد که جوانان برومندش در کشاکش گل و گلوله داغ تجاوز را بر سینه صبور سرزمین مادری خویش تاب نیاوردند و با هدیه جان خویش، مرز رهایی را به روی مردم میهن خود گشودند.

نه فقط جوانان آن روز که نبض خونین شهرِ در محاصره دیو و دد به شماره افتاده بود، بلکه پس از آن نیز تا به امروز، افسرانی که روزهای دفاع مقدس را ندیده و تنها از دهان دهر حرفی از خرمشهر شنیده اند.

یاد صیاد آنها را در طریقت جهاد، پایمرد بار آورده و نور نامیرای ولایت مداری نامجوی، صراط مستقیم شهادت را به آنها نشان داده و در دانشکده افسری امام علی (ع) مشق مشتاقی ولایت می کنند.

چه عزتی بالاتر از این که رگ های شکفته 1184 سرو بلند بالا شهید واصل خورشید دانشگاه امام علی (ع) ارتش، در این سرزمین سرمشق بهار باشد و در مزرعه تقوا و تعهدی این چنین، خوشه های خشم مقدس دشمن ستیزی و رزم آوری قد بکشند و امروز به عنایت ولی امر و میاندار قافله منتظران، “نشان و پرچم فداکاری” به دست ارتش سپرده شود.

به قول قیصر شعر فارسی، با دلی سر به زیر و سری سربلند، کسب این افتخار ارزشمند و نظر عنایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) را به محضر بیرق داران سریلندی و صبوری این سرزمین، خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی و همه همرزمان شریفم بویژه در نیروی زمینی قهرمان تبریک عرض نموده و توفیق قدرشناسی از این اعتماد و عنایت ویژه فرمانده علوی مان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا