خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از جشن قهرمانی ما تا جشن قهرمانی آن‌ها!

ایسنا نوشت: جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم در نهایت بی‌سلیقگی برگزار شد و سازمان لیگ با عملکرد خود نقش اعظمی در خراب کردن خامه روی کیک داشت!

جشن قهرمانی خوب و بی‌کم و کاست برای شاگردان یحیی گل محمدی می توانست به مثابه خامه روی کیک باشد که پایان بخش یک فصل دراماتیک بود و سرخپوشان توانستند برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شوند یا به قول اهالی فوتبال در کسب قهرمانی پوکر کنند.

برگزاری جشن قهرمانی در شرایطی بود که سازمان لیگ به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مشکل و محدودیتی از حیث داشتن فضاهای آزاد و خالی در درون ورزشگاه آزادی نداشت اما در نبود ابتکار عمل، خلاقیت و مدیریت و همچنین در شرایطی که منافع مالی بر روی هر چیزی سایه انداخته بود، پرسپولیسی‌ها به بدترین شکل ممکن شاهد جشن قهرمانی تیمشان بودند.

جشن قهرمانی پرسپولیس در سیطره تابلوهای تبلیغاتی

تمام فضاهای کلیدی و درون کادر تصاویر به تبلیغات تلویزیونی اختصاص یافته بود و بنرها و علائم منتسببه پرسپولیس به نقاط کور ورزشگاه و جاهایی که بیننده ای نداشتٰ منتقل شد تا سازمان لیگ از شب به یادماندنی سرخپوشان بیشترین استفاده مالی و ابزاری را ببرد و در عوض کمترین حس و حال به بازیکنان، مربیان و هواداران این تیم منتقل شود.

نبود برنامه‌ریزی مناسب و در نظر نگرفتن جایگاهی همانند امر متداول در فوتبال اروپا و همینطور آسیا که نمونه آن را در قهرمانی کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم، باعث شد جشن سرخپوشان بدتر از سالیان گذشته و در اوج بی‌نظیمی برگزار شود و حداقل در شان لیگ برتر فوتبال ایران که نوزدهمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد، نبود.

جشن قهرمانی کاشیما در آزادی در میان هواداران

سال ۲۰۱۸ و به لطف صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود که AFC مسئولان فوتبال ایران را ملزم به فراهم کردن جایگاه اهدای جام روی سکوهای ورزشگاه کرد که در نهایت و با بدشانسی این کاشیما بود که در شبی بیادماندنی تصاویر زیبایی در هنگام اهدای جام خلق کرد ولی بعد از گذشت حدود یک سال و نیم از آن روز، مسئولان سازمان لیگ تمام اصول حرفه‌ای را فراموش کردند و به علت استفاده از فضاهای تبلیغاتی بیشتر، سکوی قهرمانی را به روی زمین منتقل کردند تا تصاویر اسپانسرهای بیشتری را در درون خود جا دهند.

در شبی که همانند جشن قهرمانی لیورپول بدون حضور هواداران می‌شد به شکل جذاب و تماشاگرپسندی آماده شود، در اوج بی‌سلیقگی جام در جایگاهی نه چندان خوب و در شرایطی غیرحرفه‌ای به سرخپوشان پایتخت اهدا شد تا مزه آن دل هر بیننده‌ای را بزند.

جشن قهرمانی باشکوه و زیبای لیورپول

در واقع بعد از روند رو به رشد سازمان لیگ در سالیان گذشته در امر برگزار جشن‌های قهرمانی، انتظار برنامه‌ریزی بهتری از سوی مدیران این مجموعه می‌رفت اما با جشنی که برای قهرمانی لیگ نوزدهم برگزار شد و بی‌برنامگی و بی‌سلیقگی از تبلیغات اطراف زمین تا نوع اهدای جام و گوینده مراسم در آن موج می‌زد، باید گفت خامه روی کیک توسط سازمان لیگ خراب شد و به مذاق هیچ کسی جز مسئولان اقتصادی این سازمان خوش نیامد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا