خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جهانگیری به همدان سفر می کند

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به همراه وزیر صنعت معدن و تجارت و وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی روز سه شنبه به همدان می آیند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایرنا معاون امور برنامه ریزی استانداری همدان گفت: در چارچوب سفرهای استانی و بازدید از طرح های در حال اجرا معاون اول رییس جمهوری به همراه دو تن از وزرا و معاونان آنها به همدان سفر می کنند.

خسرو سامری افزود: سه طرح بزرگ صنعتی در جریان این سفر یک روزه بهره برداری می شود و در ادامه این سفر شورای اداری با حضور مسوولان تراز اول کشور تشکیل می شود.

وی بیان کرد: طرح 550 هزار تنی کنسانتره سنگ آهن با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای 135 نفر به طور مستقیم در این سفر یکروزه بهره برداری می شود.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این کارخانه از این پس از خام فروشی و صادرات سنگ آهن جلوگیری شده و این فرآورده پس از تبدیل به کنسانتره عرضه می شود.

معاون استاندار همدان گفت: طرح فروسیلیس غرب پارس واقع در شهرستان ملایر از دیگر پروژه های صنعتی آماده بهره برداری است که ظرفیت این مجموعه تولید 12 هزار تن در سال است.

سامری با ذکر اینکه برای این واحد تولیدی 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری ارزی و ریالی صورت گرفته است، افزود: این واحد تولیدی مدرنترین و سومین کارخانه بزرگ کشور است که برای یکصد جویای کار اشتغال ایجاد می کند.

وی از بهره برداری شرکت بافت سان ملایر خبر داد و بیان کرد: این واحد صنعتی تولید کننده منسوجات نبافته(یک نوع پارچه که تار و پود ندارد) است و این کالا از ارزش صادراتی بسیار بالایی برخوردار است.

معاون امور برنامه ریزی استانداری همدان گفت: یک هزار و 400 میلیارد ریال برای بهره برداری از این طرح سرمایه گذاری شده و برای 210 نفر به طور مستقیم این طرح اشتغال ایجاد کرده است.

وی گفت: علاوه برافتتاح طرح های عمرانی مسوولان کشوری درجریان روند طرح های در حال اجرا از جمله آبرسانی از سدها، راه آهن و دیگر طرح های مهم قرار می گیرند و بازدیدهایی نیز خواهند داشت.

سامری ابراز امیدواری کرد: معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه در سفر یک روزه به همدان با پتانسیل ها و ظرفیت های این استان آشنا شده و با اختصاص بودجه های مورد نیاز زمینه شتاب بخشی به روند طرح های در دست اجرا را فراهم آورند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا