خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسامی 16 تیم راه یافته به جام ملت های آسیا

با برگزاری دیدارهای دور ماقبل پایانی انتخابی جام ملت های آسیا و جام جهانی روسیه 16 تیم راه یافته به جام ملت های آسیای 2019 امارات مشخص شدند. همچنین بازی های سه شنبه هفته آینده 4 تیم دیگر را از این تیم ها حذف خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، بازی های ماقبل پایانی انتخابی جام ملت های آسیا و جام جهانی با برگزاری چند دیدار دیگر به پایان رسید. پیروزی دو بر صفر قطر در خانه برابر هنگ کنگ و عربستان برابر مالزی پایان بخش بازی های پنجشنبه فوتبال آسیا بود.

اکنون آخرین هفته این رقابت ها سه شنبه برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران برابر عمان دیدار خواهد کرد. البته تغییری در سرنوشت دو تیم ایجاد نخواهد شد و صعود ایران به عنوان تیم نخست مشخص شده است.

تیم های راه یافته به جام ملت های آسیا

گروه A: عربستان سعودی-امارات متحده عربی

گروه B: استرالیا-اردن

گروه C: قطر-چین یا هنگ کنگ

گروه D:ایران-عمان

گروه E: ژاپن-سوریه

گروه F: تایلند-عراق یا ویتنام

گروه G: کره جنوبی-لبنان

گروه H: ازبکستان-کره شمالی

8 تیم دیگر از بین تیم های سوم نیز به جمع این تیم ها برای جام ملت های آسیا 2019 اضافه خواهند شد تا این رقابت ها برای اولین بار با حضور 24 تیم برگزار شود.

مهمترین موضوع انتخابی جام جهانی روسیه است جایی که در قرعه کشی 27 فروردین ماه 95 قرار است12 تیم برتر آسیا در دو گروه 6 تیمی برابر هم به میدان بروند.

تاکنون حضور 8 تیم در انتخابی جام جهانی مشخص شده است که به قرار زیر هستند:

گروه A: عربستان سعودی

گروه B: استرالیا

گروه C: قطر

گروه D:ایران

گروه E: ژاپن

گروه F: تایلند

گروه G: کره جنوبی

گروه H: ازبکستان

این 8 تیم باید منتظر بازی های هفته آخر باشند جایی که 4 تیم از بهترین تیم های دوم نیز به جمع این تیم ها اضافه خواهند شد. که به نظر می رسد امارات، اردن، کره شمالی و عراق باشند.

بازی های انتخابی جام جهانی در دور آخر به صورت رفت و برگشت بوده و دو تیم اول هر گروه مستقیم به جام جهانی راه خواهند یافت و تیم سوم هر گروه برای بازی پلی اف آماده خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا