خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصمیم به دیپورت حامیان طالبان در تهران

«عارف احمدی» وبلاگ‌نویس افغانستانی مقیم ایران که  هفته‌ی گذشته به خاطر انتشار عکس تجمع حامیان طالبان در تهران بازداشت شده بود، در صفحه‌ی فیس‌بوک از آزادی خود خبر داده است.

همچنین براساس اخبار رسیده به انصاف نیوز، حامیان طالبان که در پارک ملت تهران بازداشت شده بودند، فعلا به اردوگاه عسکر آباد ورامین انتقال شده‌اند تا دیپورت و ردمرز شوند. تا این لحظه پیگیری‌های انصاف نیوز از مراجع ذی‌ربط درباره‌ی جزییات این مسئله به نتیجه نرسیده است.

عارف احمدی، پنجشنبه‌ی گذشته در فیس‌بوک نوشت: «دوستان عزیز سلام؛ امیدوارم که حال همگی خوب باشند. از تک تک شما دوستان عزیزی که این چند روز، نگران و پیگیر احوال من بودید صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. امیدوارم که لایق لطف و محبت‌های شما باشم. خدا را شکر حالم خوب است و سوءتفاهمی که پیش‌آمده بود بر طرف شد و اکنون در کمال صحت و سلامتی به آغوش خانواده برگشته‌‌ام».

بنا بر گزارش تسنیم، سردار علی ذوالقدری فردای روز تجمع درباره‌ی انتشار عکس از آن گفته بود: «روز گذشته در پی انتشار عکس‌هایی در فضای مجازی مبنی بر نمایش پرچم یک گروهک در یکی از پارک‌های تهران، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت. در پی این اقدام که موجبات سوء‌استفاده رسانه‌های معاند را در پی داشت با سرعت عمل پلیس، عاملان اصلی تولید و بازنشر این تصاویر شناسایی، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.»

گزارش: پارک ملت پس از تجمع «حامیان طالبان»

انقلاب در طالبان؟

میزگرد: مهاجران افغان از قوانین تا روایت‌ها

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ظاهرا آقایون مشکلی با اصل تجمع و کثافتکاریهای غیر قابل تحملی از این دست ندارن مسالشون پخش تصاویر این تجمع بوده!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا