خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یورو 2022 زنان | انگلیس جام ملت‌های اروپا را در خانه فتح کرد

یورو 2022 زنان با قهرمانی سه شیرها در خانه خود به پایان رسید تا کاری را که تیم ملی مردان انگلیس سال قبل در ومبلی نکرد را تیم ملی زنان در ومبلی انجام دهد.

به گزارش انصاف ورزشی، دو تیم انگلیس و آلمان برگزارکننده فینال جذاب یورو 2022 زنان در استادیوم پر از تماشاگر ومبلی لندن بودند که در یک دیدار جذاب و دیدنی انگلیس قهرمان جام ملت های اروپا شود تا بزرگترین افتخار ملی فوتبال انگلیس از سال 1966 رقم بخورد.

قابت‌های یورو 2022 زنان با حضور 16 تیم و با یک سال تاخیر به علت شیوع ویروس کرونا، امسال و به میزبانی انگلستان برگزار شد. در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، آلمان با نتیجه 2 بر 1 از سد فرانسه گذشت و به فینال رسید تا رقیب انگلستانی شود که با 4 گل سوئد را در هم کوبیده بود.

در دیدار فینال انگلیس ها در نیمه دوم با گل اِلا تون از پرافتخار ترین تیم اروپا پیش افتادند اما گل دقیقه 72 لینا ماگول هافبک بایرن مونیخ بازی را به تساوی کشاند تا وقت های اضافی در انتظار دو تیم باشد.

در وقت های اضافه اما کلویی کلی در دقیقه 110 گل برتری سه‌شیرها را زد تا انگلیس با یک پیروزی دراماتیک در برابر قهرمان 8 دوره جام ملتهای اروپا برای اولین بار قهرمان شود و بزرگترین افتخار فوتبال ملی انگلیس پس از قهرمانی 1966 تیم ملی مردان در جام جهانی را رقم بزند.

گفتنی است سال گذشته تیم ملی مردان انگلیس در ومبلی فینال را به ایتالیا باخته بود و دستش از جام ملت های اروپا کوتاه مانده بود.

یورو 2022 زنان | انگلیس جام ملت‌های اروپا را در خانه فتح کرد
یورو 2022 زنان | انگلیس جام ملت‌های اروپا را در خانه فتح کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا