خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه عسلویه: مشکلات مدارس عسلویه رفع شود

امام جمعه عسلویه بر لزوم تامین معلم برای همه کلاس‌های درس این شهرستان تاکید کرد و گفت: «مشکلات مدارس عسلویه رفع شود.»
به گزارش آوای بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: در بین امامزادگان چند نفر هستند که دارای ویژگی‌های خاص و ممتازی هستند؛ یکی از آنها عصمت صغری زینب کبری است که به تعبیری نایب الزهرا هستند.

او اضافه کرد: یکی دیگر از امام زاده گان حضرت ابوالفضل است که از آن استثناها که با آن شخصیت برجسته مورد تکریم همه ائمه هدی چه در زمان حیات و چه بعد از شهادت بودند. دیگری عبدالعظیم حسنی است که شخصیت برجسته و شاخصی در فضائل انسانی و الهی بودند.

امام جمعه عسلویه افزود: بعضی مشکلات شهرستان عسلویه مایه تأثر و تأسف است؛ عرایض بنده همه از طرف مردم و مطالبه و خواسته مردم و دفاع از حق مردم است.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: یکی از مشکلات شهرستان کمبود فضای آموزشی است، بعضی جاها دانش آموزان در مدارس تخریبی تحصیل می‌کنند. شأن مردم پایتخت اقتصادی ایران این نیست ولی به این مسئله بی توجهی و کم توجهی شده است.

او گفت: یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای کلات هست که از سال ۹۶ کلنگ زنی شده است. این همه سال چرا کار نشده است و سازمان بازرسی و هر سازمانی که باید نظارت کند کجاست؟ سربازان گمنام در وزارت اطلاعات باید ورود کنند که هفت سال است یک مدرسه رها شده است. همین هفته با مدیرعامل یکی از شرکت‌ها نشست داشتم گفتند آماده هستند این مدرسه را تکمیل کنند.

او درباره مشکلات مدارس شهرستان افزود: در مرکز شهرستان مشکلات مدارس زیاد است. چند ماه قبل در جلسه فرمانداری هم عرض کردم این مشکلات زیبنده بعضی مسئولین نظام نیست و درد آور است.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: این تریبون نماز جمعه هست بیایند جواب بدهند. در بعضی موارد به مردم این شهرستان کم لطفی شده است از مدیر کل نوسازی می‌خواهم بیایند در همین مکان برای مردم توضیح دهند.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: مشکل دیگری که مردم دارند کمبود معلم در مدارس است. یک ماه از بازگشایی مدارس گذشته و در بعضی کلاس‌ها معلم حضور ندارد. مسئولان مربوطه موضوع را مدیریت کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا