خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزارت علوم در دستان بنگاه‌دار آموزشی

سیده فاطمه حبیبی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «وزارت علوم در دستان بنگاه دار آموزشی» نوشت:

این تیترها مربوط به سال 96 است، وقتی منصور غلامی برای وزارت علوم معرفی شد.

غلامی وزیر تکیه زده بر صندلی صدارت، که از صامت ترین و بی توجه ترین مدیران به خواست جامعه است، سالهاست عضو هیئت موسس مجموعه آموزش عالی غیر انتفاعی «عمران و توسعه همدان»؛ می باشد.

آموزشگاهی که در سال ۱۳۷۳، تاسیس شد، و از جمله نخستین دانشگاههای غیر دولتی کشور، و به تبع آن وزیر کنونی علوم از سابقه دارترین افراد در بنگاه داری آموزشی محسوب میشود.

غلامی در برنامه پیشنهادی خود به مجلس صراحتا تقویت و افزایش ظرفیت دانشگاه های خصوصی و غیرانتفاعی را اعلام و از حمایت از آنها سخن گفت، تا جایی که نماینده وقت قزوین، دلیل مخالفت با وی را محو عدالت آموزشی و کالایی سازی بیش از پیش آموزش بیان کرد.

گمان میکردم حافظه ما ضعیف باشد، اما نه آنقدر که چهار سال قبل را هم از یاد برده باشیم و اکنون در غوغای تعویق کنکور، نفهمیم چرا وزیر علوم با تعویق مخالف است!

ضرر دهی بنگاههای اقتصادی که نام دانشگاه بر آن گذاشته اند، و پیشتر سازمان سنجش صریحا اعلام کرده بود نگران حیاتشان است. اصلی ترین و محکم ترین دلیل برای اصرار این صاحب منصبان صامت است، که گویا مغایر شأنشان می دانند با جامعه چند میلیونی که با یک تصمیم ایشان مسیر زندگیشان تغییر خواهد کرد توضیح دهند.

اما وقتی وزیری حاضر به پاسخگویی نیست باید مجبور به پاسخگوییش کرد، جناب مجلس و مجلسیان به شعارهایتان عمل کنید!

ناسلامتی شما نماینده مردمید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا