خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برای پانصدمین بار گوگوش با رها اعتمادی ازدواج کرد؛ این داستان ها از کجا می آید؟

از زمان پخش آکادمی گوگوش در شبکه ماهواره ای منوتو تاکنون هر چند وقت یکبار شایعه ازدواج گوگوش یکی از داوران این مسابقه و رها اعتمادی ترانه سرا و مجری این برنامه مطرح می شود. در روزهای گذشته نیز دوباره این موضوع بررسی شد البته سخنان همسر اول فائقه آتشین ملقب به گوگوش، محمود قربانی نیز بی تاثیر نیست. او در مصاحبه ای مدعی شده بود که گوگوش «شوگرمامی» رها اعتمادی است و همچنین به دلیل ازدواج با مسعود کیمیایی و همچنین بهروز وثوقی در وضعیتی که تازه از همسرانشان جدا شده بودند و همچنین این خواننده دوست آنها بوده است او را شوهر دزد خطاب کرد.

برترین ها نوشت:

پدر رها اعتمادی که رابطه‌ی عاشقانه‌ی فرزندش را با گوگوش تایید کرده، گفته که در یکی از آخرین کنسرت‌های تور خداحافظی گوگوش، رها روی استیج از گوگوش به طور رسمی خواستگاری خواهد کرد.

البته، برخی از منابع نزدیک به این زوج، چون شهرام شب‌پره، اعلام کرده‌اند که خانم گوگوش و رها ازدواج کرده‌اند و احتمالا اگر ادعای پدر رها صحیح باشد این کار آن‌ها جنبهٔ نمادین و اعلام رسمی این خبر را خواهد داشت.

گوگوش ۷۳ ساله و رها اعتمادی ۴۰ ساله از طریق شبکه‌ی منوتو با یکدیگر آشنا شدند و رها پس از استعفا از آن شبکه با گوگوش به امریکا مهاجرت کرد و به عنوان ترانه‌سرا و مدیر برنامه با این خواننده‌ی کهنه‌کار همکاری دارد.

اقتصاد 24 در آبان 402 نوشت:

به تازگی عکس‌هایی از گوگوش و رها اعتمادی منتشر شده که شایعه ازدواج آن‌ها را مطرح کرده است.

گوگوش

اقتصاد۲۴- گوگوش در مصاحبه‌ای گفت اصلا چنین دروغی را حتی نشنیده است. او سپس در ادامه با شوخی همه این اخبار را دروغ و جوک خواند. این در حالی است که علاوه بر چند عکس صمیمی ویدئو‌هایی از صمیمیت بیش از اندازه این دو منتشر و در فضای مجازی پخش شده است.

آشنایی آن‌ها در ابتدای تاسیس شبکه منوتو بود که رها اعتمادی با جملات اغراق آمیز عجیب از او تعریف می‌کرد. عبارت “بانو گوگوش” در آن زمان‌ها به چیزی شبیه جوک تبدیل شده بود!

مصاحبه دردسرساز گوگوش!

محمود قربانی، همسر اول فائقه آتشین (گوگوش) معتقد است او در مصاحبه با هما سرشار دروغ گفته تا خودش را محبوب کند و شخصیت فرزندش را زیر سوال برده در صورتی که اصلا مادر خوبی نبوده است.



گوگوش در مصاحبه با سرشار گفت ازدواجش با محمود قربانی، بزرگ‌ترین اشتباهش بود و در ادامه اضافه کرد کامبیز قربانی، تنها فرزندش، ارتباط خوبی با او ندارد و بچه خوبی برای مادر و همسر و پدری خوب برای خانواده‌اش نیست.

محمود قربانی در واکنش به این اظهارات چنین گفت: «امروز، روز جهانی مادر است و من این روز را به تمام مادران با احساس و با محبت که عاشق فرزندانشان هستند تبریک می‌گویم، ولی متاسفم که فرزند من مادری دارد که عاطفه، احساس و شخصیت ندارد. این مدت سعی کردیم احترام مادر بودنش را حفظ کنیم و همیشه حمایتش کنیم، اما می‌بینم هنوز هم همان حالت جوانی‌اش و زمانی که می‌خواست از من جدا شود را دارد.

همان زمان به مقامات گفته بود که من او را کتک می‌زدم، اما من به شرف خاک مادرم و ایران قسم می‌خورم که اصلا دست روی او بلند نکردم و او با این شگرد معصوم‌بازی، من را دیو و خودش را محبوب کرد و ما حرفی نزدیم، ولی من به احترام عشق به فرزندم او را حمایت کردم.»

او ادامه داد: «خانم گوگوش شما دروغ گفتید و شخصیت خودتان را زیر سوال بردید برای اینکه بتوانید کار‌های شیک شبکه ورشکسته را پیش ببرید. حتی برای این کار از کامبیز مایه گذاشتید، کسی که اتفاقا پدر خوبی برای بچه‌هایش است و شما را بسیار دوست دارد و وقتی نامتان می‌آید اشک در چشمانش جمع می‌شود، اما شما هیچ‌گاه مادری کردن در حق او را بلد نبودید. کامبیز فرزند خوبی است، شما مادر خوبی نیستید.»

قربانی در پایان گفت: «کامبیز به من می‌گوید پدر جواب این همه بی‌مهری را چگونه بدهم، در پاسخ به این حرف‌ها چه جوابی بدهم؟ می‌گویم هیچ چیز مادرت است و احترامش واجب، نباید حرفی بزنی.»

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا