خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش کمیسیون امنیت ملی درباره‌ی وزیر پیشنهادی اطلاعات

محمود عباس‌زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 31 مرداد ماه) مجلس و در قرائت گزارش این کمیسیون در باره وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات در 10 محور برنامه‌ها و اولویت‌های خود را به کمیسیون امنیت ملی ارائه کرده است. کمیسیون بعد از بررسی برنامه‌های ایشان و طرح سؤالات و گرفتن پاسخ از وزیر پیشنهادی با اکثریت آراء به برنامه‌های ایشان و توانمندی‌شان برای اجرای این برنامه‌ها و تحقق آن نظر مثبت دارد.

به‌گزارش فارس، عباس‌زاده مشکینی اظهار داشت: بر اساس قانون وزارت اطلاعات مصوب 29 اردیبهشت 62 وزیر اطلاعات باید اصولا چهار شرط را دارا باشد. حد اجتهاد، عدالت و تقوا، داشتن سابقه روشن از نظر سیاسی و مدیریتی و عدم عضویت در احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های سیاسی که جناب آقای خطیب هر 4 شرط را داراست و ایشان شاید تنها گزینه پیشنهادی برای وزارت اطلاعات باشند که پس از انقلاب کار اطلاعاتی را از کف سیستم اطلاعاتی کشور شروع کرده‌اند و از شهرستان و استان و نهایتا در سطح ملی مسئولیت داشته‌اند.

وی افزود: از جمله سمت‌های آقای خطیب این است که از سال 91 تا سال 98 مسئولیت حفاظت اطلاعات قوه قضائیه را برعهده داشته‌ است و در سال 1398 در آستان قدس رضوی مشغول به کار می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا