خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزنامه جهان صنعت توقیف شد [+دلیل توقیف]

روزنامه جهان صنعت توقیف شد. بنا به گفته منابع تایید نشده این توقیف به خاطر گفت‌وگویی درباره آمار کرونا است.

به گزارش انصاف نیوز اقتصاد نیوز با انتشار خبر توقیف نوشت: مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت می گوید: گزارش صفحه جامعه روزنامه با عنوان «به آماری دولتی اعتماد نیست» علت توقیف روزنامه بوده است.

این روزنامه امروز در مصاحبه ای با محمد رضا محبوب فر او را از مسئولین ستاد ملی کرونا معرفی کرده و آماری عجیب درباره کرونا از او نقل کرده که در رسانه های خارجی هم بازتاب زیادی داشته است.

کاربری به نام امیر صالحی در توییتر در این باره نوشت:

گذشته از مضحک بودن این ادعا و فارغ از اینکه دستکاری آمار در این سطح در هیچ کجای دنیا و حتی در بسته‌ترین جوامع هم امکان‌پذیر نیست ابتدا بد نیست با جناب #محمدرضا_محبوب‌فر آشنا شویم که بی‌بی‌سی برای اثبات ادعای خود به مصاحبه ایشان تحت عنوان “عضو ستاد مقابله با کرونا” با روزنامه #جهان_صنعت استناد کرده است.

نخست اینکه پیگیری‌های اولیه نشان می‌دهد اساسا نه تنها ایشان عضو ستاد ملی مقابله باکرونا نیست، بلکه حتی مدرک تحصیلی ایشان هم کوچکترین ارتباطی با پزشکی و حتی پیراپزشکی هم ندارد و ایشان در حوزه جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری تحصیل کرده‌اند!

 

داریوش آرمان هم توقیف روزنامه را به موضوع مصاحبه با محبوب فر ربط داد و نوشت:

علت توقيف #روزنامه_جهان_صنعت همين مصاحبه است.دهها تن از روزنامه نگاران و كاركنان اين روزنامه با ادامه توقيف يك روزنامه، بيكار و آواره مي شوند.
اي كاش مسوولان بالادستي هرچه زودتر چاره اي جدي بيانديشند

 

پیش از این خبرگزاری ها اسامی تمام افراد ستاد ملی مبارزه با کرونا را منتشر کرده بودند که در آن نامی از محبوب فر نیامده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر ایرادی به امار است باید بصورت مستدل و منطقی به ان پاسخ داد و گرنه پاک کردن صورت مسئله گره گشا نیست

  2. در جهان صنعت یک جا آقای محبوب فر خودش را جامعه شناس و در جای دیگر جامعه شناس و اپیدمیولوژیست معرفی کرده

  3. اصلا شخصی ب نام محمدرضا محبوبی فر ب عنوان اپیدمیولوژیست وجود خارجی نداره،این آقا تخصصش این نیست.همین دروغ ثابت میکنه بقیه صحبت هاش هم دروغ بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا