خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اولین تصویر آرامگاه ماه چهره خلیلی

مراسم تشییع «ماه‌چهره خلیلی» بازیگر سینما و تلویزیون امروز در لندن برگزار شد و عکسی از محل خاکسپاری او توسط همسرش منتشر شد.

به گزارش انصاف نیوز پیش از این نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی، درباره مکان و زمان خاکسپاری پیکر ماه چهره خلیلی گفت: مراسم خاکسپاری ماه چهره خلیلی، روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد. هنوز پسر پنج ساله‌اش از درگذشت او اطلاع ندارد.

ابراهیم شریفی، همسر ماه‌چهره خلیلی، عکسی از محل خاکسپاری این بازیگر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس قبر ماه چهره خلیلی
تصویری که همسر ماه چهره خلیلی در اینستاگرام منتشر کرد

خبرگزاری تسنیم درباره‌ی او نوشت: او برخلاف برخی که ترجیح دادند فرزندشان را خارج از کشور به دنیا بیاورند، دنبال این بود که شناسنامه ایرانی برای پسرش بگیرد. عرق ملی و وطن دوستی این بازیگر با تشویق تماشاگران برنامه دورهمی و مخاطبان این برنامه در فضای مجازی روبه‌رو شد. ماه‌چهره‌خلیلی گفت: «به همکاران من خرده گرفته شده که چرا بابت زایمان و به دنیا آوردن فرزندشان به خارج از کشور می‌روند، متأسفانه این کار به دلیل بی‌اعتباری پاسپورت ایرانی است! برای یک ایرانی و منی که عرق ملی دارم! و کشورم را دوست دارم خیلی غمناک است که مجبور باشم به دلیل اینکه پاسپورت کشورم در دنیا ارزش ندارد، برای رفتن به هر کشوری دلهره داشته باشم و دم درِ هر سفارتی گردن کج کنم.»

این هنرمند امروز جمعه ۱۷ مردادماه پس از مدتها بیماری، بر اثر ابتلا به سرطان لوزالمعده جان به جان آفرین تسلیم کرد. ماه‌چهره خلیلی متولد ۲۵ دی ماه سال ۱۳۵۵ در تهران و نوه دختری مرحوم پروین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

زنده یاد خلیلی فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان داشت و دوره بازیگری را در Method School لندن گذرانده‌ بود. او در فیلم‌های سینمایی «فصل انار»، «رنج و سرمستی» و «یادم تو را فراموش» ایفای نقش کرده بود.

زنده یاد ماه چهره خلیلی همچنین در سریال های فاخر نردبان آسمان، کلاه پهلوی (۱۳۹۱)، در چشم باد (۱۳۸۷) و مختارنامه (۸۹–۱۳۸۳) ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا