خرید تور تابستان ایران بوم گردی

باور می‌کنید داعش در تهران 2 میلیون طرفدار دارد؟

محسن حدادی در خبرآنلاین نوشت:

تیتر این یادداشت کوتاه بر اساس تیتر عجیب یک خبرگزاری مخالف دولت انتخاب شده است.

کمتر از 48 ساعت مانده به انتخابات هفتم اسفند، خبرگزاری منتسب به یک نهاد مردمی و کارآمد، که با وجود منع قانونی تبلیغات انتخاباتی برای رسانه هایی که از بودجه عمومی استفاده میکنند، تمام توان رسانه ای خود را برای تبلیغ و ارائه تریبون به لیست اصولگرایان، “بسیج” کرد، کلیپ 3 دقیقه ای تدوین شده از یک شبکه وهابی ماهواره ای منتشر کرد با این تیتر:

«فیلم/ باور می‌کنید «داعش» در انتخابات ایران هم کاندیدا دارد!؟»

و لحظاتی بعد هم این تیتر را به شکل میلیونی پیامک کرد تا همه از انتشار آن مطلع شوند و برای تماشایش به خبرگزاری مذکور مراجعه نمایند و به اصطلاح آخرین تیر ترکش را رها کرد تا یک نفر و لیست مربوط به او رای نیاورد!

در این سه دقیقه، یکی دو مجری این شبکه که گویا از داعش حمایت میکند، در سخنانی تقطیع شده، می گویند به اصلاح طلبان رای بدهید و یکی دو جا هم از آیت الله هاشمی رفسنجانی نام می برند!

این کلیپ می شود مبنای تیتر: باور می‌کنید «داعش» در انتخابات ایران هم کاندیدا دارد!؟

خیلی با خودم کلنجار رفتم تا ببینم چطور می شود نماینده داعش! در تهران 2 میلیون و 300 هزار رای بیاورد؟

و چطور می شود در روز روشن با امکانات بیت المال و یک نهاد مقدس، اینطور به یم مسئول نظام حمله کرد و بی اخلاقی را به اوج رساند؟

چطور می شود که مردم را اینقدر «ساده» و «نافهم» تصور کرد که مثلا با یک کلیپ سه دقیقه ای، یک عمر و یک تاریخ را فراموش کنند؟

و چطور می شود که مدعی العموم در این موارد سکوت می کند؟

البته رسانه های مختلفی، نسبت به این بی اخلاقی و توهین وقیحانه، اعتراض کردند اما اگر فکر کنید، این کلیپ از روی خروجی حذف شد، سخت در اشتباهید!

……………..

پی نوشت: همیشه کلیپ های 3 دقیقه ای مثل هم جواب نمی دهد، این کجا و آن کجا؟!

پی نوشت 2: مردم همانطور که تیتر خبرگزاری مذکور را باور نکردند، تیتر این یادداشت را هم هیچوقت باور نخواهند کرد و این یک عبرت است برای عبرت گیرندگان.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا