خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ محسن حجاریان به اظهارات عجیب یک نماینده

محسن حجاریان، فرزند سعید حجاریان در پی اظهارات حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر مبنی بر واردات گندم جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش فارس، فرزند سعید حجاریان در پی اظهارات حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده ملایر با عنوان «حذف بودجه خودکفایی گندم و واردات توسط حجاریان و آقازاده اش وزیر جهاد را به صحن مجلس کشاند» جوابیه‌ای صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح ذیل است:

مدیر مسئول محترم خبرگزاری فارس

با سلام و احترام

به اطلاع می‌رساند حجه‌الاسلام احد آزادی‌خواه طی گفت‌و‌گویی با آن خبرگزاری مطالبی را عنوان داشته‌اند که متأسفانه مقرون واقعیت نبوده و ایشان به‌رغم توضیحات قبلی اینجانب –که در خبرگزاری‌های رسمی منتشر شده است- همچنان بر بیان مطالب کذب اصرار ورزیده‌اند.

این نماینده محترم در گفت‌و‌گوی مورخ 15 مرداد 1398 با آن خبرگزاری در تشریح نشست وزیر کشاورزی با اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی عنوان داشته‌اند:

آقازاده آقای حجاریان (منظور اینجانب) 3 تا 4 میلیون تن گندم وارد کشور کرده است. لازم به ذکر است این نماینده محترم به این مصاحبه بسنده نکرده و در حساب توییتری خود عنوان کرده‌اند که بررسی‌های مستقل‌شان در کمیسیون کشاورزی حاکی از واردات محموله گندم توسط شرکت متعلق به اینجانب در سال 1395 دارد. این بررسی‌های مستقل! منجر به بیان مطالبی خلاف واقع شده است که ذیلاً به آن‌ها اشاره می‌شود.

نخست آنکه ایشان عنوان ‌کرده‌اند اسناد بررسی‌شده، حکایت از واردات گندم توسط شرکت راشا تندیس پارسیان (متعلق به اینجانب) در سال 1395 دارد. لازم به ذکر است، چنانکه پیش‌تر در پاسخ به جناب آقای خضریان بیان شد، محموله‌‌ مورد نظر ایشان اواخر سال 1394 به کشور وارد شده و بخشی از آن در اوایل سال 1395 فروش رفته است. گویا بررسی سندی ایشان مبتنی بر همان دو فاکتور فروش است که پیش‌تر از سوی نماینده هم‌حزبی ایشان منتشر شده بود و از آنجا که آن فاکتور فروش تاریخ اوایل سال 1395 را نشان می‌دهد، ایشان گمان کرده‌اند اصل واردات نیز در سال 1395 صورت گرفته است. در حالی که اساساً از ابتدای سال 1395 بخش خصوصی از واردات گندم خوراکی منع گردیده بود و از آن زمان تاکنون تنها بخش دولتی به واردات گندم مشغول می‌باشد.

دیگر آنکه ایشان در قامت دبیر کمیسیون که حداقل انتظار می‌رود در ثبت و ضبط اعداد و ارقام و… نهایت دقت را داشته‌ باشند، مقدار واردات صورت گرفته را بیش از هزار برابر اعلام کرده‌‌اند. به‌طور مشخص 3 محموله مجموعاً 3هزار تنی (مطابق اسناد پیوست) را 3 تا 4 میلیون تن اعلام کرده‌اند! دقت نظر ایشان در ضبط آمار و ارقام را به حساب پرکاری‌های مجلس جدیدالولاده می‌گذارم اما انتظار است ضمن اصلاح این موارد، از این پس در بیان مواضع کارشناسی دقت لازم را به خرج دهند.

و اما نکته جالب آنکه ایشان در مصاحبه با آن خبرگزاری معظم لفظ «آقازاده 25 ساله» را به کار برده‌اند که این خود مُهر تأییدی است بر بررسی‌های کارشناسانه و مستقل ایشان؛ لازم به توضیح است براساس مستندات اداره ثبت احوال و سجل در دست، بنده در سال 1361 متولد شده و اکنون در آستانه 40 سالگی می‌باشم!

در پایان خواهشمندم وفق ماده 23 قانون مطبوعات و پیش‌تر براساس مبانی اخلاقی این متن و سندهای پیوست را به‌عنوان جوابیه منتشر نمایید.

با آرزوی موفقیت

محسن حجاریان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا