خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت احضار مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی کرمان چه بود؟

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از احضار تعدادی از مدیران و کارشناسان واحدهای اقتصادی صنعتی و معدنی استان به دستگاه قضائی و اخذ توضیحات از آنها خبر داد.

به گزارش ایسنا سالاری در جمع خبرنگاران درباره نظارت دستگاه قضا بر عملکرد واحدهای بزرگ معدنی استان کرمان تصریح کرد: دادستانی کرمان به موضوع نظارت هوشمندانه با نگاه مدعی العمومی به نحوه فعالیت شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان با دغدغه حفظ حقوق بیت المال ورود کرده و پرونده های مربوط به این موضوع در دست رسیدگی قرار دارد.

سالاری از احضار تعدادی از مدیران و کارشناسان این واحدهای اقتصادی به دستگاه قضائی و اخذ توضیحات آنها خبر داد و افزود: پرونده های مربوط به این موضوع باز هستند و در مرحله کارشناسی قرار دارند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: علی رغم این موضوع که اعلام می شود که بسیاری از شرکت های بزرگ اقتصادی استان کرمان خصولتی هستند، اما بخش زیادی از سهام آنها مربوط به دولت است و دادستانی کرمان از باب حفظ حقوق بیت المال به این موضوعات ورود کرده و ضمن رصد فعالیت های اقتصادی این شرکت ها موضوعاتی از جمله قراردادهای آنها را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا