خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هادی خامنه ای: قدم به قدم تا اصلاح واقعی پیش می رویم

حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای دبیر کل محترم مجمع نیروهای خط امام طی سفری به استان اصفهان ضمن دیدارهای جداگانه‌ای با شخصیت های مذهبی، فرهنگی و سیاسی استان، با اعضای شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام در اصفهان نیز دیدار کرد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت این تشکل، هادی خامنه ای انتخابات هفتم اسفند را فرصتی دانست که باعث شد در کمترین زمان ممکن بتوانیم مبانی مربوط به اصلاحات را با مردم در میان بگذاریم، هر چند رد صلاحیت های گسترده خیلی از مباحث را بدون اینکه کسی سخن بگوید ، روشن ساخت.

این نماینده ادوار مختلف مجلس ضمن ابراز خرسندی از پیروزی اکثریت لیست امید، انتخاب دکتر حیدر علی عابدی از اعضای شورای مرکزی حزب و دیگر اعضای لیست امید را تبریک گفت و  تأکید کرد که هدف غایی این حزب صرفا انتخابات نیست و ما به دنبال برطرف کردن جهل ، انجام کار فرهنگی و گسترش دایره آگاهی بخشی در جامعه هستیم.

سید هادی خامنه ای تاکید کرد که تحزب باید معنی و مفهوم خودش را در جامعه پیدا کند و این یک نقطه ضعف برای اشخاص است که نتوانند کار تشکیلاتی و جمعی کنند و البته کار نادرست دیگر این است که عده‌ای اشخاص را به جای احزاب می‌ نشانند .

وی اصفهان را مرکز استعدادها و فرهیختگان خواند و در پایان توصیه کرد که تفکر اصلاحات ضمن پذیرش تفکرات متضاد خود و با تکیه بر علم گرایی به پیش رود.

در ادامه دکتر حیدر علی عابدی، منتخب مردم اصفهان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به تشریح عملکرد و نقش احزاب اصلاح طلب و بخصوص مجمع نیروهای خط امام استان در انتخابات هفتم اسفند پرداخت و دلیل پیروزی را عنایت خداوند، حمایت همه اقشار مردم و همچنین همدلی و هماهنگی احزاب اصلاح طلب در حمایت از لیست امید دانست.

محمد رضا اکبری دبیر مجمع استان نیز در این دیدار عنوان کرد که بیش از دو سال تلاش شد تا این لیست شکل بگیرد و هدف شناخت افراد با روش و منش اعتدالی بود و حتی در دقایق آخر نیز تغییراتی در لیست داشتیم که صرفا بخاطر تعامل و از خودگذشتگی دوستان همفکر، این امر به بهترین وجه اتفاق افتاد و منتهی به نتیجه‌ای مطلوب گشت.

در پایان این دیدار، جوادی، تاجمیری، تاکی، طهماسبی، احمدی، رفیعایی، فردوسی، ابوالحسنی و عسگری، دیدگاه های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا