خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش روح‌الامینی به خبر «درگیری با یک خبرنگار»

تابناک نوشت: ماجرا از اینجا آغاز شد که امروز یکی از رسانه‌ها با انتشار مطلبی مدعی شد عبدالحسین روح الامینی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار آن رسانه درباره اینکه آیا او ودیعه ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن را دریافت کرده است یا خیر، این طور پاسخ داده که «غلط کردند که گفتند! بپرسید ۲۰۰ میلیون ودیعه مسکن را گرفته‌ام یا نه.»

در پی انتشار چنین نقل‌قولی از وی که باعث هجمه سنگینی علیه روح الامینی در فضای مجازی شد، «تابناک» برای مشخص شدن اصل ماجرا گفت و گویی با این عضو کمیسیون بهداشت و درمان داشت. او با بیان اینکه اساسا من مصاحبه‌ای با خبرنگار تسنیم ـ که یک رسانه انقلابی است ـ نداشته ام و در محفلی خصوصی با مسئولان این خبرگزاری صحبتی شد که آن را هم به نادرستی منتقل کرده اند، تاکید کرد: حرف من این بود که می‌توان این موضوع را از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیگیری کرد تا از یک مرجع رسمی کسب اطلاع نمود چرا که برخی از نمایندگان تهران هیچ مبلغی برای ودیعه مسکن دریافت نکرده اند، چون در تهران خانه دارند و احتیاجی به این پول نیست.

وی تصریح کرد: این را هم یادآور شدم که تصمیمات تمام نمایندگان در مجلس شورای اسلامی می‌تواند در زندگی و سرنوشت کل کشور تاثیر داشته باشد. پس به جای پرداختن به این مسائل حاشیه‌ای به موضوعات و مشکلات اساسی کشور بپردازید تا بتوان کشور را از مشکلات و تنگنا‌های اقتصادی نجات داد.

روح الامینی با بیان اینکه نباید با پرداختن به این موضوعات و بعد هم با انتشار مطالب خلاف واقع آزادگی نمایندگان را مخدوش کرد، ادامه داد: قطعا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، اما به نظر می‌رسد برخی آزادگی نمایندگان را هدف قرار داده اند و می‌خواهند مجلس انقلابی را از مسیر اصلی اش منحرف کنند همان طور که از ابتدای شروع به کار دوره یازدهم تلاش‌های پشت پرده‌ای برای به حاشیه بردن نمایندگان صورت گرفته و موفق هم نشدند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد: هدف مجلس انقلابی دوره یازدهم، حل مشکلات مردم، برقراری عدالت اجتماعی، بهبود وضعیت معیشت مردم و برگرداندن کشور به ریل اصلی اش بوده و برای رسیدن به این هدف با تمام قوا به میدان آمده است.

وی در پایان افزود، اگر سوءتفاهمی شکل گرفته عذرخواهی می‌کنم و همه عزیزان را دعوت به رعایت اخلاق حرفه ای می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا