خرید تور تابستان ایران بوم گردی

والینو؛ بزرگترین فروشگاه کاغذ دیواری در ایران و تهران

رپورتاژ آگهی

چکیده : در این مقاله تصمیم داریم در مورد ویژگی‌های یکی از فروشگاه‌های تخصصی کاغذ دیواری و پوستر دیواری در ایران یعنی سایت والینو صحبت کنیم. در صورتی که شما هم تصمیم به خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری دارید، فقط کافی است 5 دقیقه زمان بگذارید و تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

فروشگاه و سایت کاغذ دیواری والینو

کاغذ دیواری و پوستر دیواری در سال‌های اخیر به یکی از لوازم ضروری و اساسی در دکوراسیون داخلی منازل محیط‌های کاری و اداری تبدیل شده است. مطالعات نشان می‌دهد که این محصول، نقش مهمی را در زیبایی و جذابیت منازل ایفا و دردسرهای رنگ‌آمیزی و نقاشی ساختمان را هم از سر اهالی منزل و محیط‌های اداری کم می‌کند. البته بسیاری از افراد در هنگام خرید کاغذ دیواری و پوستر، این سوال را مطرح می‌کنند که بهترین فروشگاه برای خرید کاغذ دیواری در ایران کجاست؟ بهتر است کاغذ دیواری را اینترنتی بخریم یا حضوری؟ آیا فروشگاهی برای فروش کاغذ دیواری حرفه‌ای با قیمت مناسب و منطقی وجود دارد؟

در این مقاله تصمیم داریم در مورد ویژگی‌های یکی از فروشگاه‌های تخصصی کاغذ دیواری و پوستر دیواری در ایران یعنی سایت والینو به آدرس اینترنتی https://wallino.com صحبت کنیم. در صورتی که شما هم تصمیم به خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری دارید، فقط کافی است 5 دقیقه زمان بگذارید و تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

بالاترین تنوع در طرح‌ها و مدل‌های کاغذ دیواری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی والینو به عنوان فروشگاه تخصصی و جامع کاغذ دیواری و پوستر دیواری، این است که طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و مدل‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این محصولات، کلیه سلایق و علایق را پوشش می‌دهد. حتی اگر مشتری، خیلی خاص‌پسند باشد و طرح ویژه‌ای را مد نظر داشته باشد، امکان طراحی و تولید آن طرح برای او وجود دارد.

والینو

برخی از مشتریان، طرح خاصی را به کارشناسان والینو ارائه می‌دهند و برای چاپ این طرح ویژه، سفارش می‌دهند. برای سفارش طرح خاص، کافی است به بخش «چاپ پوستر دیواری طرح دلخواه» مراجعه کنید. پس از ثبت سفارش، کارشناسان والینو این طرح را آماده و چاپ می‌کنند و برای ارسال، به اداره پست می‌سپارند.

مشتری در سایت والینو، آزادی مطلق دارد؛ حتی در انتخاب جنس کاغذ دیواری

در دنیای امروز، آزادی و اختیار یکی از معیارهای حال خوب مشتری در فروشگاه‌های آنلاین است. اگر مشتری پس از ورود به فروشگاه، آزاد باشد که طرح دلخواه کاغذ دیواری و پوستر دیواری را انتخاب کند و سپس انتخاب جنس کاغذ دیواری هم با خودش باشد، قطعاً خوشحال‌تر از زمانی است که فقط طرح کاغذ دیواری را انتخاب کند.

مشتری پس از انتخاب طرح کاغذ دیواری می‌تواند ابعاد دیوار جنس کاغذ دیواری را از بین «الیاف طبیعی»، «گاما»، «سانرایز»، «آنتیک»، «شاین» و «طرح کتان» انتخاب کند. هر کدام از این جنس‌های کاغذ دیواری خصوصیات و قیمت خودش را دارد که با مراجعه به سایت والینو، می‌توانید از ویژگی هر کدام آگاه شوید.

امکان محاسبه آنلاین قیمت کاغذ دیواری قبل از خرید

یکی از قابلیت‌های خاص سایت والینو، ارائه ابعاد هر دیوار به صورت مجزا و محاسبه آنلاین قیمت کاغذ دیواری بر اساس طرح و جنس است. توجه داشته باشید که در هنگام وارد کردن ابعاد کاغذ دیواری، ارتفاع و عرض کاغذ دیواری را 5 سانتی‌متر بیشتر از اندازه اصلی وارد کنید. این 5 سانتی‌متر، کار نصاب برای تنظیم کردن طرح‌ها در هنگام نصب را آسان می‌کند.

پس از اتمام فرایند وارد کردن ابعاد، انتخاب طرح و جنس کاغذ دیواری یا پوستر دیواری، قیمت کاغذ دیواری به شما اعلام می‌شود. اگر قصد خرید پوستر دیواری از فروشگاه والینو را دارید، این فروشگاه امکان انتخاب دقیق طراحی را برای شما فراهم کرده است. ممکن است یک نفر تمایل داشته باشد که طرح اصلی کاغذ دیواری، در سمت راست پوستر قرار بگیرد و شخص دیگر، مرکز پوستر را برای قرار گرفتن طرح اصلی مناسب بداند.

قیمت‌گذاری منصفانه، کیفیت عالی و ارسال رایگان

یکی از مهم‌ترین خصوصیات فروشگاه آنلاین والینو، ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب است. این سایت برای تمام مدل‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری، تخفیف مناسب و منصفانه‌ای را در نظر گرفته است تا تمام اقشار جامعه ایرانی بتوانند خرید مقرون به صرفه و هوشمندانه را تجربه کنند. جدای از قیمت مناسب محصولات سایت والینو، کیفیت محصولات این مجموعه نیز عالی است. کارشناسان و مدیران والینو همواره می‌کوشند محصولات را با بهترین مواد اولیه، تولید کنند تا با دوام و ماندگاری بالا، تا چندین سال، زیبابخش منازل و محیط‌های کاری و اداری باشد.

مجموعه والینو از طرح ارسال رایگان برای مشتریان خود استفاده می‌کند؛ زیرا مهم‌ترین سیاست این مجموعه از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، جلب کامل رضایت مشتری بوده است. این مجموعه، همواره در پی ارائه بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان بوده و طرح ارسال رایگان کاغذ دیواری و پوستر دیواری را هم در راستای همین سیاست مهم و ارزنده، سرلوحه کار خود قرار داده است.

معرفی نصاب حرفه‌ای به مشتریان در تمام شهرهای ایران

کاغذ دیواری و پوستر دیواری برای ماندگاری روی دیوار به زیرسازی تخصصی و نصب دقیق نیاز دارد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که مدیران والینو به آن توجه ویژه دارند، کمک گرفتن از نصاب کاربلد و حرفه‌ای برای نصب کاغذ دیواری و پوستر دیواری است. اگر نصاب به اندازه کافی تجربه و مهارت نداشته باشد، احتمال جدا شدن کاغذ دیواری از دیوار وجود دارد.

مجموعه والینو با نصاب‌های حرفه‌ای کاغذ دیواری در تمام شهرهای ایران همکاری دارد. مشتریان پس از ثبت سفارش خرید خود به واتساپ فروشگاه مراجعه می‌کنند و درخواست خود را برای معرفی نصاب ثبت می‌کنند. کارشناسان والینو، در سریع‌ترین زمان ممکن، شماره تماس یک نصاب حرفه‌ای در شهر مورد نظر را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند.

امکان مراجعه حضوری به دفتر والینو در تهران برای مشاهده طرح‌ها از نزدیک

آدرس دفتر مرکزی و فروشگاه حضوری والینو در بخش «تماس با ما» در سایت والینو ثبت شده است. در صورتی که قصد مشاهده طرح‌ها و جنس محصولات را دارید و می‌خواهید انتخابی دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر را تجربه کنید، کافی است از طریق شماره تماس والینو، تماس بگیرید و برای مراجعه حضوری هماهنگ کنید.

فروشگاه والینو این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان علاقمند به خرید حضوری بتوانند خیلی راحت با مراجعه به این فروشگاه، خرید خود را انجام دهند. البته اکثر مشتریان فروشگاه والینو، خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام می‌دهند؛ چون خرید اینترنتی، محدودیت زمانی و مکانی ندارد و به‌صورت 24 ساعته، در هفت روز هفته و از سراسر ایران، ممکن است. این در حالی است که خرید حضوری، فقط در صورت باز بودن مجموعه برای مشتریان، امکان‌پذیر است.

فروشگاه آنلاین والینو؛ بزرگترین فروشگاه تخصصی کاغذ دیواری و پوستر دیواری در ایران

بزرگترین فروشگاه کاغذ دیواری در ایران

در صورتی که تمایل به خرید کاغذ دیواری دارید، کافی است به فروشگاه اینترنتی والینو به آدرس www.wallino.com مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت مشاوره تلفنی از کارشناسان این مجموعه، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب با شماره‌های ۰۲۱۹۱۳۰۱۱۱۰ و ۰۹۱۲۹۶۱۵۵۲۰ تماس بگیرید.

در این مقاله تلاش کردیم با ویژگی‌ها و خدمات فروشگاه آنلاین والینو آشنا شویم. این فروشگاه، یکی از کامل‌ترین فروشگاه‌های کاغذ دیواری و پوستر دیواری ایران است و کلکسیونی از متنوع‌ترین طرح‌ها را به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه در کنار ارائه طرح‌های متنوع، طرح‌های ویژه و خاص مشتریان را هم دریافت و با ابعاد مورد نظر چاپ می‌کند.

این مجموعه به دلیل برخورداری از به‌روزترین تجهیزات تولید، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کاغذ دیواری و پوستر دیواری در ایران است و انواع و اقسام کاغذ دیواری و پوستر دیواری را با قیمت مناسب و منطقی به مشتریان ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل طیف گسترده‌ای از مشتریان، برای خرید کاغذ دیواری مورد علاقه خود به این فروشگاه مراجعه می‌کنند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا