خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدیرعامل هفت تپه: منابع مالی آزاد شد، حقوق‌ها به‌روز می‌شوند

مدیر عامل هفت تپه می‌گوید که مشکلات بر سر راه منابع مالی این شرکت رفع شده و در حال آماگی برای به‌روز رسانی حقوق پرسنل هستند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، امید اسدبیگی توضیح داد: با نگاه ویژه دستگاه محترم قضایی پس از بررسی، منابع مسدود شده شرکت به دستور ناجی تولیدکنندگان کشور ریاست محترم دستگاه قضا آیت الله رئیسی و قبول مسئولیت دادستان کل کشور حاج آقا منتظری و پیگیری مجدانه‌ی مسئولان قضایی و استانی آزاد شد و هم اکنون در حال کارسازی جهت به روز رسانی حقوق کلیه پرسنل زحمتکش شرکت هفت تپه است.

وی افزود: به ملت شریف ایران و مسئولین ملی و استانی و همکاران خود این قول را می‌دهیم در سالی که به فرموده رهبر انقلاب سال جهش تولید است دو کارخانه‌ی ملی هفت تپه در آینده‌ی بسیار نزدیک افتتاح شود، تا اشتغال پایدار منطقه تضمین شود، و انشالله استارت پروژه بزرگ کشت ۲۷۰۰ هکتاری نیشکر آغاز خواهد شد تا شاهد نزدیک شدن به ظرفیت اسمی کارخانه و رونق بیشتر معیشت کارگران و همکاران عزیز در هفت تپه را شاهد باشیم.

اسدبیگی: حقوق کارگران هفت‌تپه این هفته پرداخت می‌شود

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وظیفه امثال اسدببگی نفوذ در بنگاههای اقتصادی و فشل کردن روحانی بوده که ظاهرا با موفقیت ماموریت خود را انجام داده اند. بی اختیار یاد صحبت طیب نیا افتادم

    1. بله تعدیل های شب انتخاباتی یادتان هست آن تعدیل ها و معترض سازی کار این جماعت بود برای ناراضی سازی و معترض زایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا