خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده سپاه: انتقام حاج‌قاسم دیر یا زود گرفته خواهد شد

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان ما  بدانند که هیچ جا بدون همه جا امن نیست؛ آنان با شهادت حاج قاسم منبعی دائمی از تولید خطر و انتقام را برای خود ایجاد کردند و سرانجام این انتقام دیر یا زود گرفته خواهد شد و به طور قطع سخت هم خواهد بود.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سلامی همزمان با سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ 33 روزه و روز مقاومت اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولین نیروی قدس سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی، از این سردار بزرگ آسمانی به عنوان ذخیره جاودان اسلام و مجاهدی که با شهادتش عواطف و احساسات را فراتر از ایران و مرزهای سرزمینی جهان اسلام، در سراسر دنیا به یکدیگر پیوند داد، نام برد و اظهار کرد: شهادت این سردار سربلند روح جدیدی از نشاط و بهجت انقلابی را در کالبد سرزمین‌های اسلامی دمید و سرافرازی جاودانه را برای انقلاب اسلامی، نظام ، ملت ایران و سپاه به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر اینکه پرچم و مشعل فروزانی که توسط حاج قاسم عزیز ما به اهتزاز در آمد بر زمین نخواهد ماند، گفت: امروز در تمامی صحنه های تقابل با دشمنان همچنان روح جهاد جاری است و  مجاهدان در صحن ماندند و دشمنان نیز افسرده و ناامید، تماشاگر صحنه های تحولی هستند که روز به روز به نفع امت اسلامی رقم می‌خورد.

سرلشکر سلامی هنر نیروی قدس سپاه را ارائه فرمول “غلبه عده‌ای کم  بر دشمنان زیاد” و تفسیر مجسم آیات نورانی قرآن برشمرد و اظهار کرد: شکست دادن ائتلافی از بزرگترین قدرت های مادی تاریخ بشر که به هم پیوسته و در هم تنیده بودند و بر باطلشان متحد بوده و هستند،  اقدامی بزرگ و تحقق وعده های الهی بود که توسط مجاهدان راه خدا به بهترین شکل رقم خورد.

وی جغرافیای انقلاب اسلامی را میدان تقابل دائمی با دشمنان اسلام خواند و اظهار کرد: وجه مشترک تمامی این تقابل ها این بود که یک طرف آن انقلاب اسلامی با میدان‌داری ایران  و یک طرف آن استکبار جهانی به سرکردگی امریکا بوده و گذر زمان نشان داده که انقلاب اسلامی با هوشمندی و درایت رهبرانش، حکمت ، تدبیر و عقل  همواره دست برتر را در این صحنه ها داشته است؛ از سوی دیگر به اذعان نظریه پردازان امریکایی، عامل اصلی شکست امریکا  فقدان حکمت و عقل در نظام راهبری آن است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه  فرصت های رشد و قوی شدن ما از میدان جهاد حاصل شده است، گفت: ما قاعده جنگ را از درون جنگ و میدان های واقعی تقابل استخراج کردیم و  نیروی قدس قاعده غلبه بر دشمنان زیاد را در میدان واقعی تولید کرد و به نمایش گذاشت.

وی افزود: بزرگترین کارکرد نیروی قدس سپاه علاوه بر پیروزی های ملموس  برابر دشمنان سفاک و تا بن دندان مسلح و آزاد سازی سرزمین های اسلامی از چنگال اشغالگران، دمیدن روح حیات به مفهوم جهاد و انتقال معنای آن در میان ملل و جوانان جهان اسلام بود.

سرلشکر سلامی  اولین استطاعت برای قدرت را تفکر پیرامون ساخت قدرت توصیف و تصریح کرد: بدون برخورداری از قدرت نمی توان در میادین مختلف با دشمن جنگید و آنان را متوقف کرد؛ هنر نیروی قدس سپاه “میلاد قدرت” بوده و به فضل الهی برای همیشه باقی است.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان آمده بودند تا اضلاع قدرت در جهان اسلام را تغییر دهند، دولت سازی کنند  و همه چیز را از آن خود کنند؛ اما محصول  تلاش‌های مذبوحانه آنان جز اقتصادی فرسوده، قدرت نظامی ناکارآمد و ناامید و از دست رفتن هیبت و شاکله سیاسی خودساخته  نبود.

فرمانده کل سپاه در پایان با گرامیداشت سالروز پیروزی غرورآفرین حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه  برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و تجلیل از حماسه سازی های تاریخ ساز رزمندگان مقاومت اسلامی و اظهار امیدواری نسبت به عبور عزتمندانه ملت مقاوم لبنان از مشکلات و مسائل جاری ؛ با پاسداشت مجاهدت های سید الشهدای مقاومت و تاکید بر اینکه شهادت حاج قاسم  موجب تضاعف قدرت جهاد نزد جوانان جهان اسلام شده است ، گفت:  دشمنان ما  بدانند که هیچ جا بدون همه جا امن نیست؛ آنان با شهادت حاج قاسم منبعی دائمی از تولید خطر و انتقام را برای خود ایجاد کردند و سرانجام این انتقام دیر یا زود گرفته خواهد شد و به طور قطع سخت هم خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا