خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آتش‌سوزی در قطار تهران – بندرعباس

راه آهن یزد اعلام کرد: شامگاه جمعه بروز حادثه در قطار تهران به بندرعباس موجب آتش‌سوزی در دیزل آن شد.

به گزارش فارس این حادثه مربوط به آتش سوزی دیزل قطار است و هیچ خطری متوجه واگن‌های مسافری نیست.

حال همه مسافران خوب است و جای هیچ نگرانی نیست و تا ساعاتی دیگر کار انتقال مسافران به راه آهن یزد و ادامه مسیر به سمت بندرعباس انجام می‌شود.

دستور استاندار هرمزگان برای بررسی وضعیت مسافرین قطار حادثه دیده تهران_ بندرعباس

استاندار هرمزگان گفت: مدیر کل راه آهن استان وضعیت مسافران قطار حادثه دیده مسیر تهران_ بندرعباس را به محض ورود به استان بررسی و گزارش کند. دکتر فریدون همتی بیان کرد: با توجه به اینکه  پس از رفع نقص فنی، قطار مسافری تهران – بندرعباس ساعتی پیش به مسیر خود ادامه داده است ، راه آهن استان به محض ورود قطار وضعیت مسافران را بررسی و گزارش لازم را ارایه کند.

وی افزود: براساس گزارش ارایه شده از استان یزد، قسمتی از لکوموتیو قطار مسافری تهران – بندرعباس که ساعت ۱۹:۳۰ در حوالی اردکان دچار نقص فنی و حریق شده بود.

وی ادامه داد: براساس این گزارش قسمتی از لوکوموتیو قطار مسافری تهران – بندرعباس در نزدیکی اردکان استان یزد دچار حریق شد که بلافاصله توسط مأموران فنی، لوکوموتیو از واگن‌های مسافری جدا و اطفا حریق انجام شده و در این حادثه به هیچ‌یک از واگن‌ها و مسافران آسیبی وارد نشد و با جایگزینی لوکوموتیو دیگر، قطار مسافری به مسیر خود ادامه داده است.

استاندار افزود: با توجه به پیگیری مسوولان استانی، مردم هرمزگان نگران نباشند.

قطاری که عصر امروز جمعه  از تهران عازم بندرعباس بود در ۲۰ کیلومتری اردکان دچار حادثه شد اما خوشبختانه برای هیچ‌یک از مسافران و کارکنان قطار مشکلی به وجود نیامده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا