خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهدی خزعلی آزاد شد

مهدی خزعلی غروب امروز – پنج شنبه 6 مهرماه – از زندان اوین آزاد شد.

«مصطفی ترک همدانی» وکیل وی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز با اعلام این خبر گفت: ما در حال پیگیری پرونده بودیم که مطلع شدم او ساعاتی پیش آزاد شده است.

وی درباره ی علت آزاد شدن خزعلی گفت: از سه حالت خارج نیست، یا پایان یافتن کیفر، یا مرخصی و یا عدم تحمل کیفر.

ترک همدانی از بیان جزییات بیشتر خودداری کرد.


ادعاهای خزعلی

مهدی خزعلی، آقازاده اصولگرا که در 23 مرداد ماه به دلیل اجرای حکم حبس بازداشت شده بود، مدعی شد که اعتصاب غذای خشک خواهد کرد.

«محمد نوری زاد»، نویسنده‌ی کیهان و از دوستان خزعلی، روز گذشته در کانال تلگرامی خود مدعی شده بود که خزعلی همچنان در اعتصاب غذا به سر می برد.

ادعاهای مکرر خزعلی در مورد اعتصاب غذای طولانی مدت با واکنش‌های زیادی از سوی برخی زندانیان سیاسی سابق مواجه شده بود که او را به دروغگویی متهم می‌کردند.

یکی از کانال‌های تلگرامی نزدیک به او به نام «سرای قلم» پس از بازداشت او گفته بود که با اعتصاب غذای خشک فرد اعتصاب کننده بیش از یک هفته زنده نمی‌ماند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دکتر خزعلی با مقاومتش پوزه ظالمین و انصاف نیوز را به خاک مالید، هر چند میدونم انصاف نیوز بی شرف تر از اون هست که حقیقت را منتشر کنه ولی باید بگم آب را بریزین همونجایی که میسوزه

    10
    2
  2. مدیر مسئول انصاف نیوز به خاطر مسئله ی شخصی با خزعلی تلاش عجیبی میکنه که اعتصاب غذاشو ببره زیر سوال. استدلالش هم اینه که چرا نمیمیره! خب برادر من به این راحتی که اجازه نمیدن اعتصاب غذای کسی منجر به مرگش بشه! هزینه سیاسی سنگینی داره. حتی اگه شده ببندنت به تخت و خلاف میلت با لوله غذا وارد معدت کنن یا بهت سرم وصل کنن اجازه نمیدن به این راحتیا بمیری. میتونن مدتها بین مرگ و زندگی نگهت دارند. اینجا فقط مسئله خزعلی نیست، تو با زیر سوال بردن اعتصاب خزعلی صحت ادعای دیگر زندانیان سیاسی رو هم که تنها راه اعتراض به روند رسیدگی به پرونده خود رو اعتصاب غذا میبینند میبری زیر سوال.

    8
    2
  3. انصاف، براي يکبار هم که شده بگذار آرزويمان برآورده بشود که تو خبري را راجع به بزعم شما آقازاده اصولگرا ، صرفا منتشر کني بدون هيچگونه توضيح اضافه.!!

    9
    2
    1. جدا …….این معاندت انصاف نیوز کم کم دارد جنبه کمیک پیدامی کنه بابا دست بردار این سکنات بچه گانه چیست؟

      6
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا