خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش هستریک روزنامه‌ی دولت به پیشنهاد مناظره رئیسی با روحانی

روزنامه‌ی دولت (ایران) با سانسور سوالی از ابراهیم رئیسی مبنی بر این که آیا آماده است به جای انداختن تقصیرها به گردن دولت سابق، با حسن روحانی مناظره کند، در واکنشی هیستریک به انصاف نیوز و دولت روحانی انگ‌ها و تهمت‌هایی را چسبانده است.

این در حالی است که آقای رئیسی در سال ۹۶ گفته بود که روسای دولت‌ها به جای انداختن تقصیر به گردن دولت قبل، در صداوسیما با رییس دولت قبل مناظره کند.

این روزنامه روز گذشته در واکنش به این سوال انصاف نیوز که «آیا رئیسی مناظره با روحانی را می‌پذیرد؟» [لینک]، در متنی با تیتر «حق ندارید دوره ما را یادآوری کنید!» نوشته بود:

«انصاف نیوز رسانه نزدیک به جناح امنیتی اصلاح‌طلبان در یادداشتی به انتقاد از مطلب هفته گذشته «ایران» پرداخت و مدعی شد که دولت سیزدهم حق ندارد فجایع دولت قبل را یادآوری کند. چرا که آیت‌الله رئیسی در مناظرات انتخاباتی سال 96 از روحانی بابت انتقاداتش به دولت قبل گلایه کرده بود. نکته‌ای که انصاف نیوز و سایر شریکان رسانه‌ای «هشت سال ویرانی» باید به آن توجه کنند آن است که بازگو کردن واقعیات و یادآوری وضعیت کشور در دولت قبل منافاتی با سخنان رئیس جمهور ندارد. مسأله آن است که هیچ دولتی حق ندارد برای شانه خالی‌ کردن از زیر بار مسئولیت، مدیریت ضعیف و بی‌عملی خود را به دولت قبل نسبت بدهد و به همین بهانه از پاسخ به افکارعمومی طفره رود. قابل ذکر است که بعد از خروج امریکا از برجام، برخی مطبوعات اصلاح‌طلب مدعی بودند علت این اتفاق ریشه در «دولت قبل» دارد!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا