خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش‌ها به شکست تاریخی بارسلونا | «تغییر آغاز می‌شود»

رئیس باشگاه بارسلونا، گفت: تصمیمات زیادی برای آغاز تغییرات در باشگاه اتخاذ کرده‌ایم که به تدریج آنها را اطلاع رسانی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال بارسلونا جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ با شکست عجیب هشت بر دو مواجه شد تا بدترین فصل ۱۲ سال گذشته خود را تجربه کرده و بدون جام بماند.

«جوزپ بارتومئو» رئیس بارسلونا که خیلی‌ها او را مقصر افت بارسلونا در سه سال اخیر می‌دانند با عذرخواهی از هواداران این تیم، گفت: شب بسیار تلخی است و همه غمگین هستیم. به بایرن تبریک می‌گویم اما بارسا نباید هیچگاه با چنین شکست‌هایی مواجه شود.

وی افزود: صحبت‌های جرارد پیکه در خصوص نیاز باشگاه به تغییرات را قبول دارم و اکنون می‌خواهیم تصمیمات مهم خود را اجرایی کنیم.

بارتومئو ادامه داد: از قبل چند تصمیم گرفته‌ایم که بزودی علنی می‌شوند. باید بیشتر تفکر کنیم و تغییراتی که نیاز است را اجرایی و اطلاع رسانی می کنم. نمی‌توانم اکنون تغییرات را بیان کنم اما مطمئن باشید که تحولات انجام خواهد شد.


سرمربی ناکام بارسلونا شکست تیمش مقابل بایرن مونیخ را زجرآور توصیف کرد و گفت: این شکست برای باشگاه و هواداران دردناک بود و اینجا آینده من اهمیت زیادی ندارد.

تیم فوتبال بارسلونا جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ با شکست عجیب هشت بر دو مواجه شد تا بدترین فصل ۱۲ سال گذشته خود را تجربه کرده و بدون جام بماند.

«کیکه ستین» در نشست خبری پس از این دیدار، گفت: شکست همیشه تلخ است اما این باخت واقعا دردناک بود. باید بگویم که مستحق دریافت این تعداد گل نبودیم. هرچند حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و موقعیت‌های خوبی به دست آورد اما نتیجه منصفانه نبود.

وی افزود: وقتی بازیکنی مثل «جرارد پیکه» از لزوم تغییرات در بارسا صحبت می‌کند حتما جایی از کار مشکل دارد. پیکه همه عمرش را اینجا بوده و به خوبی مشکلات را می‌داند. همه ما از این بازی ناراحت هستیم و یقین دارم که چنین باختی برای باشگاه بزرگ بارسلونا، ایجاد مشکل می‌کند.

این مربی تصریح کرد: آینده من مهم نیست و باید برای باشگاه بهترین تصمیم را گرفت تا بارسا به روزهای خوب خود بازگردد. اکنون نمی‌توام برای هواداران حرفی داشته باشم و آنها بدانند که این باخت برای من و بازیکنان نیز زجر آور است.


مهاجم باتجربه بایرن‌مونیخ، گفت: بازیکنان تیم ما در اوج آمادگی هستند و این مهم را با نمایشی عالی مقابل بارسلونا به اثبات رساندند.

«توماس مولر» زننده ۲ گل از هشت گل بایرن در دیدار عجیب جمعه شب مقابل بارسلونا بود تا قهرمان فوتبال آلمان با اقتدار راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

مولر پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن، گفت: همه بازیکنان بایرن لایق این جایزه بودند، چراکه تمامی آنها بهترین هستند و این مساله را در طول فصل به اثبات رساندند. خوشحالی ما خیلی زود به اتمام می رسد و باید در انتظار دیدار بعدی باشیم.

وی افزود: برای کسب عنوان قهرمانی به لیسبون آمده‌ایم. برتری مقتدرانه برابر تیمی چون بارسلونا که از بازیکنان خاص و مطرح تشکیل شده بسیار ارزشمند است. بازیکنان با استعدادی داریم و در این دیدار توانستیم خیلی زود اهدافمان را در زمین پیاده کنیم.

مولر عنوان کرد: فُرم بازیکنان ما باور نکردنی است و آنقدر خوب هستیم که غلبه بر بایرن بسیار دشوار است.


مدافع باتجربه بارسلونا پس از شکست تحقیرآمیز تیمش مقابل بایرن‌مونیخ، گفت: باشگاه و تیم بارسلونا در تمامی سطوح نیاز به تغییرات اساسی دارد.

تیم فوتبال بارسلونا جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ با شکست عجیب هشت بر دو مواجه شد تا بدترین فصل ۱۲ سال گذشته خود را تجربه کرده و بدون جام بماند.

در پایان این دیدار «جرارد پیکه»، گفت: واقعا ناراحت هستم و اکنون تنها از هواداران خجالت می‌کشم و شرمنده آنان هستم. فقط امیدوارم این اتفاقات موجب ایجاد تغییرات در باشگاه شود.

وی افزود: نمی‌خواهم اسمی از فردی ببرم، اما باشگاه و تیم نیاز به تغییرات در سطوح مختلف درد.

پیکه گفت: هیج بازیکنی نباید جایگاه خود را ثبیت شده بداند و نیاز به نیروی جدید و جوان داریم. مطمئن باشید اگر جوانگرایی صورت بگیرد، خودم از بارسلونا می‌روم تا جا برای جوانان باز شود.

این مدافع ادامه داد: نام باشگاه از همه چیز مهمتر است و امیدوارم خیلی زود تصمیم مهم و کارسازی اتخاذ شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا