خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین خبر از پرونده آتش‌سوزی مقبره «استر و مردخای»

حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب استان همدان اعلام کرد: نتیجه کارشناسی آتش سوزی مقبره «استر و مردخای» اعلام شده و توسط بازپرس پرونده در حال بررسی است.

خانجانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح خبر بیان کرد: پس از اعلام نظر کارشناسی آتش سوزی مقبره استر و ‌مردخای بازپرس پرونده موضوع را بررسی می‌کند و دستوراتی به نیروی انتظامی داده که اقداماتی انجام شود تا تصمیم گیری نهایی را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: نظر کارشناسی این است که آتش سوزی داخلی است که البته این نظر قابل اعتراض بوده و در مرحله بررسی قرار دارد تا جزئیات مشخص شود، به عبارت دیگر آتش سوزی از داخل ساختمان آغاز شده و اینکه توسط چه کسی بوده در حال بررسی است.

خانجانی درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه «آتش سوزی مقبره استر و مردخای توسط فرد نفوذی اتفاق افتاده است»، گفت: کلمه «نفوذی» توسط منبع منتشرکننده خبر اضافه شده است و ‌نتیجه نهایی طی هفته‌های آینده اعلام می‌شود.

دادستان همدان در ادامه درباره پرونده تیراندازی به نوجوان ۱۴ ساله در حفاری غیرمجاز در قهاوند که چند روز قبل اتفاق افتاده است، یادآور شد: این نوجوان به همراه پدرش در کاوش حضور داشته است و وقتی به علت بی توجهی به اخطار پلیس فرار می‌کنند، این نوجوان ابتدا مجروح شده سپس فوت می‌کند.

وی اضافه کرد: سربازی که تیراندازی کرده در بازداشت است و موضوع توسط کمیسیون تیراندازی در حال بررسی بوده اما تا جایی که بررسی شده سرباز در حد مقررات تیراندازی را انجام داده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا