خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وحید هروآبادی با اتهام توهین در دادگاه

وحید هروآبادی، روحانی جوان طیف محمود احمدی‌نژاد فردا – یکشنبه – در دادگاه ویژه روحانیت به عناوین اتهامی از جمله توهین به سردار سلیمانی و آیت الله صادق لاریجانی و فعالیت تبلیغی علیه نظام پاسخ خواهد داد.

هروآبادی در گفت‌وگو با انصاف نیوز، درباره‌ی عناوین اتهامی خود گفت: یکی از موارد اتهامی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، دیگری نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، اهانت به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس پیشین قوه قضاییه و سردار سلیمانی و عدم رعایت شئونات روحانیت مواردی است که باید در دادگاه ویژه روحانیت درباره‌ی آنها از خودم دفاع کنم.

او همچنین درباره‌ی علت نسبت توهین به سردار سلیمانی و آیت‌الله لاریجانی گفت: کیفرخواست 11 بند دارد که یکی از این موارد، توهین به این دو شخصیت است. درباره‌ی اهانت به آقای لاریجانی بدون نام بردن از کسی در جایی گفتم: «از مرام و مسلک آقایان حاکم بر قوه قضاییه بیزارم»؛ توهین در قانون باید صریح باشد و مشخصا به سمت فرد باشد نه اینکه به صورت کلی و مبهم باشد. درباره‌ی توهین به سردار سلیمانی خیلی عجیب رفتار شد. یک توییتی داشتم که اخیرا و قبل از اتفاقات کرونا، خطاب به شخصی نوشتم: «پول، سلاح، ادوات، خدمت رایگان جوانان وطن، نفت و آبروی کشور در انحصارتان بوده، مقابل داعش جنگیده‌اید؟ کمترین وظیفه‌تان بوده، اواخر که مردم منطقه یک پارچه علیه‌تان شعار می‌دادند حالا منت می‌گذارید؟ یک دهم لجستیکتان را بدهید به یک ان‌جی‌او ایرانیان داعش که هیچ طالبان هم ور می‌افتد». نمی‌دانم این توییت چه ارتباطی با سردار سلیمانی پیدا می‌کند؟ این توییت مربوط به یک و دو ماه اخیر است و اصلا ربطی به او نداشته است. حالا من باید فردا ساعت 8:30 صبح در دادگاه ویژه روحانیت از خودم بابت موارد اتهامی دفاع کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای هرو آبادی سنگ کسب رو به سینه میزنی که به وقت فراقتش شمارو مثل یه دست مال دور میندازه و صرفان حامی آدمهایی هست که پولها ش دست اونهاست برای اونها یقه هم پاره می کنه،یه روز می فهمی که عمرت رفته و دیگه فایده نداره،مت فردا صبح جلوی دادسرا می بینمت.

    7
    5
  2. اون عمامه را بردار بعدش هرچی دلت خواست بگو
    به جای علوم حوزوی حتی اگر پیازشناسی هم خونده بودی امنیت را باید می‌فهمیدی
    تو مقصر نیستی
    اینا از تبعات امنیتِ زیادی هس
    اگر زن و خواهر و مادرت دست داعشیا بودن قیافه‌ت و ادبیات حتما فرق داشت

    14
    24
    1. تو کوچه و خیابونای خلوت شهر و روستا،حتی تو کویر لوت قدم بزن تا امنیت رو با قمه ببینی،اروای عمت!!!

      8
      5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا