خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای حذف «جهان‌آرا» از آرشیو صداوسیما چه بود؟

پس از آن که در روزهای اخیر برنامه‌ی نگاه یک با حضور پرویز فتاح از سایت تلوبیون حذف شد، حالا خبر حذف تمامی قسمت‌های برنامه‌ی «جهان‌آرا» از آرشیو صداوسیما شنیده شده است.

به گزارش انصاف نیوز امیرحسین ثابتی، فعال رسانه‌ای اصولگرا که اجرای این برنامه‌ی شبکه‌ی افق را بر عهده داشت در صفحه‌ی توییتر خود نوشت: «بعد از گزارش روزنامه فرهیختگان مبنی بر اینکه بر اساس آمار تلوبیون، #جهان_آرا پربیننده ترین برنامه سیاسی صدا و سیما بوده، تمام آرشیو 300 قسمتی این برنامه که مهمترین مجموعه گفتگوهای سیاسی چند سال اخیر رسانه ملی بود از سایت تلوبیون حذف شد!».

وحید یامین‌پور، فعال سیاسی اصولگرا و مجری سابق «جهان‌آرا» نیز در همین باره در توییتی نوشته است: «آقای علی عسکری دقیقاً با چه چیزی دشمنی دارد؟! این چندصد قسمت به اذعان خود صداوسیما پربیننده‌ترین گفتگوهای سیاسی فرهنگی چندسال اخیر بوده‌اند. حذف آنها حتی از آرشیو تلوبیون برای جلوگیری از دانلود و دیده شدن مجدد به چه دلیل اتفاق افتاده است؟!».

او ساعاتی پس از انتشار این توییت در توییت دیگری نوشت: «یکی از معاونان سازمان صداوسیما تماس گرفت و گفت در حذف آرشیو #جهان_آرا از تلوبیون هیچ عمد و غرضی در کار نبوده است‌. قول داد آرشیو بار دیگر بارگذاری خواهد شد. انصاف حکم می‌کرد به احترام پاسخگو بودنشان، توضیحات‌شان را منتشر کنم».

گفتنی‌ست آقای یامین‌پور روز گذشته نیز در توییتر نوشته بود: «متاسفانه ما هم مطلع شدیم روابط عمومی صداوسیما به چند صفحه زرد و مبتذل اینستاگرام و برخی کانالها پول پرداخت کرده برای تخریب منتقدین. یکی از کانالها با شکایت ما ضمن عذرخواهی افشا کرد که رسما پول گرفته برای انتشار اخبار کذب علیه جهان‌آرا و ثریا.».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا