خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماموریت قالیباف به سه کمیسیون برای بررسی فروش اوراق سلف نفتی

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون های انرژی، برنامه و بودجه و اقتصادی ماموریت بررسی موضوع نحوه فروش اوراق سلف نفتی را داد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز یکشنبه در توضیح جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی ساز و کارهای پیش فروش نفت گفت: با توجه به اینکه موضوع فروش اوراق سلف نفتی در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی قرار دارد، لازم بود که همه نمایندگان در مجلس در جریان این موضوع قرار گرفته و در مجلس مورد بحث و بررسی  قرار گیرد. از این رو نزدیک به دو ساعت این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و روسای کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه گزارشی ارائه کردند و نمایندگان هم نظرات خود را مطرح کردند.

وی افزود: جمع بندی این جلسات می تواند در تصمیم گیری نهایی شورای عالی اقتصادی موثر باشد. در نهایت مقرر شد سه کمیسیون انرژی، برنامه بودجه و اقتصادی به صورت جداگانه و در صورت ضرورت به صورت مشترک موضوع را رسیدگی و نهایی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در آخر هفته جاری گفت: اعضای کمیسیون های بهداشت و آموزش و سایر نمایندگان در حوزه های انتخابیه خود در کنار معاونت نظارت مجلس در روند اجرای پروتکل های بهداشتی در کنکور سراسری نظارت دقیق داشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا