خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید جهانگیری بر کاهش هزینه‌ها در همه دستگاه‌ها

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور گفت: در سال جاری که با تنگنای منابع بودجه ای مواجه هستیم لازم است همه دستگاه ها ضمن توجه بر اجرای کامل ماموریت ها و انجام تکالیف و وظایف خود، به دنبال کاهش هزینه ها و صرفه جویی باشند.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی استاندارد که ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد با تاکید بر اهمیت سازمان ملی استاندارد و اعتماد مردم به این سازمان گفت: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرجع تایید کننده ایمنی و کیفیت محصولات باید حساسیت ویژه ای در ارائه تاییدیه و صلاحیت ها داشته باشد چرا که نشان استاندارد برای مردم اطمینان بخش است و مردم با مشاهده این نشان بر روی محصولات،‌ نسبت به سلامت و کیفیت کالا آسوده خاطر می شوند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به شرایط سخت و محدودیت های منابع بودجه در سال جاری تصریح کرد: شرایط سخت بودجه ای مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده و لازم است سازمان ملی استاندارد ایران در تدوین مقررات و دستورالعمل ها روش هایی را به کار گیرد تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، شرایط و بسترهای لازم برای تحقق جهش تولید فراهم شود.

وی افزود: در سال جاری که با تنگنای منابع بودجه ای مواجه هستیم لازم است همه دستگاه ها ضمن توجه بر اجرای کامل ماموریت ها و انجام تکالیف و وظایف خود، به دنبال کاهش هزینه ها و صرفه جویی باشند.

در این جلسه که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس سازمان غذا و دارو، رییس اتاق بازرگانی ایران و نمایندگان دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند،‌ رییس سازمان ملی استاندارد ایران گزارشی از وضعیت بودجه و منابع مالی این سازمان در سال های 98 و 99 ارائه کرد.

در این جلسه همچنین برخی پیشنهادات از سوی سازمان ملی استاندارد ایران مطرح شد که پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات و دیدگاه های مختلف با تعدادی از این پیشنهادات موافقت شد.

شرح وظایف پژوهشگاه استاندارد، پیشنهاد اجرای اجباری استاندارد عسل و پیشنهاد تفویض تدوین استاندارد های صرفاً‌ دفاعی به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا