خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاثیر مستقیم سریال دل بر پرطرفدارترین اسامی دختران ۹۹

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال ۱۰ اسم پرطرفدار نوزادان دختر و پسر طی ۴ ماه اول امسال را معرفی کرده است. نکته جالب پرطرفدار شدن اسامی رستا و آوا،‌ دو شخصیت اصلی سریال دل که یک سالی است از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، است.

به گزارش مهر، معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال به ۱۰ اسم پرطرفدار نوزادان دختر و پسر طی ۴ ماه اول امسال اشاره کرد و گفت: «فاطمه» و «امیرعلی» بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده‌اند.

سیف‌الله ابوترابی به ۱۰ نام اول انتخاب‌شده برای دختران در ۴ ماه اول امسال اشاره کرد و افزود: به ترتیب فاطمه با فراوانی ۶ هزار و ۳۸۵ مورد، زهرا با ۳ هزار و ۹۸۹ مورد، حلما با ۲ هزار و ۹۸۷ مورد، رستا با فراوانی ۲ هزار و ۹۵۹ مورد، آوا با ۲ هزار و ۵۲۵ مورد، مرسانا با فراوانی ۲ هزار و ۳۱۸ مورد، بهار با ۲ هزار و ۱۶۰ مورد، یسنا با ۱۹۸۴ مورد و همتا با فراوانی ۱۸۹۷ مورد، اسامی پرطرفدار دختران را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: همچنین امیرعلی با ۵ هزار و ۲۱۷ مورد، محمد با فراوانی ۴ هزار ۸۴۳ مورد، علی با ۴ هزار و ۵۶۷ مورد، امیرحسین با فراوانی ۳ هزار و ۶۹۳ مورد، حسین با ۳ هزار و ۵۰۲ مورد، ابوالفضل با ۳ هزار و ۱۷۸ مورد، آراد با ۳ هزار و ۱۳۰، مورد، سامیار با ۲ هزار و ۷۴۱ مورد، آریا با ۲ هزار و ۷۳۸ مورد و امیرعباس با ۲ هزار و ۶۰۱ مورد، ۱۰ اسم پرطرفدار نوزادان پسر را طی این مدت تشکیل می‌دهند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در خصوص تغییر نام طی ۴ ماه اول امسال، افزود: طی این مدت ۱۵ هزار و ۳۷ تغییر در پایگاه اطلاعات جمعیت به دلیل جایگزینی اسم یا اصلاح نام انجام شده است.

ابوترابی در خصوص تغییر نام‌خانوادگی نیز گفت: در ۴ ماه امسال ۳۵ هزار و ۶۰ مورد تغییر نام خانوادگی در پایگاه اطلاعات سازمان ثبت احوال صورت گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا