خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پذیرش گردشگر بدون حجاب مصداق فراهم کردن فساد نیست»

اقامتگاه بومگردی پوریعقوب شهرستان خواف خراسان رضوی که به دلیل «کشف حجاب» مسافرین در آن پلمب شده بود حالا بعد از 4 ماه فک پلمب شده است. حالا مسئله‌ی اصلی آقای پوریعقوب این است که درباره‌ی خسارت این چهارماه (115 روز) پلمب بودن چه کسی پاسخگوست؟!

بنا بر آنچه مالک این مجموعه می‌گوید: از 12 فروردین این بومگردی به دلیل «کشف حجاب» چند زن گردشگر پلمب شد. اتهامی که متوجه این مجموعه و مالک آن بوده دایر کردن مرکز فساد و فحشا به واسطه‌ی تذکر ندادن صاحب این بومگردی است. 10 خرداد رای دادگاه بدوی در مورد این مجموعه صادر شد و حکم یک سال حبس و دوماه پلمب گرفت.

آقای پوریعقوب به خبرنگار انصاف نیوز گفت: اصلا نداشتن روسری یا کشف حجاب از ملزومات فساد اخلاقی نیست علاوه بر این کشف حجاب توسط شخص دیگری انجام شده است.

پوریعقوب به این حکم اعتراض کرد و بعد از نزدیک به 4 ماه، 17 تیرماه حکم تبرئه‌ صادر شده و پلمب بودن این اقامتگاه را در دادگاه تجدیدنظر غیرصحیح دانستند.

در نهایت 24 تیرماه رسما درهای بومگردی پوریعقوب خواف مجداد به روی گردشگرها باز شد.

تصویر زیر بخشی از دفاعیات وکیل پوریعقوب در لایحه‌ی تجدیدنظر او است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. گردش گر داخلی احساس امنیت برای سفر ندارد مگر گردشگر خارجی دیوانه باشد که تنوع امکانات گردشگری کشورهای دیگر را رها کند و بیاد ایران که خود مسافران و گردشرانش هم مدام باید از هول پلمپ و تذکر و ۱۰۰۰ فشار روانی به خود روا میدارن

    19
    11
    1. با رعابت هنجار های قانونی هبچ ترسی وجود نخواهد داشت
      گردشگرای خارجی هم برای لختی پوشی میرن کشورهای دیگه اینجا نباید به سبک غیر اسلامی بپوشند
      طبق قانون

      9
      18
  2. ایران از نظر جاذبه های طبیعی دربین کشورهای دنیا(دویست و اندی کشور) پنجمین کشور وار نظر جاذبه های تاریخی_تمدنی دهمین کشور دنیاست.واز نظر داشتن تعداد همسایه بعد از چین و روسیه سومین کشوردنیاست.اما از نظر جذب گردشگر ودرآمدزایی از آن ؛جز آخرین کشورهاست. دلیل آن هم علاوه بر کمبود امکانات گردشگری اینه که گردشگر خارجی احساس امنیت و آرامش و آزادی فردی که از سفر به کشوری مانند امارات و ترکیه و اروپا داره از سفر به ایران نداره.دقیقا به همان دلیل که یک ایرانی ؛هیچ وقت افغانستان همسایه و هم زبان را برای سفر تفریحی به ترکیه و امارات ترجیح نمی‌ده.

    10
    7
  3. منکر یعنی چیزی که نباید باشه ایشون با جلوگیری میتونست مانع وجود یا ادامه اش بشه و قدرت اعمال رو هم خیلی راحت داشت
    اتوبوس رانی هم با تذکر ندادن مقصر است ولی اون گستردگی بسیار متفاوت با یک اقامتگاه محدود است
    همچنین خدمات دهی عمومی با خدمات دهی شخصی
    هرچند خدمات دهی عمومی هم بسی کوتاهی در امر به معروف داشته جراکه قدرت اعمل داشته

    4
    14
  4. خوب کاری کردن این جماعت خدایشان پول است ماکشورامام حسینیم وحکم خدابرای مامقدم است به پول.والابلاکه ماحیوان نیستیم

    6
    16
  5. اگر نمی تونی مسئولیت کمپتو داشته باشی میتونی بری توی کار دیگه.الان روسری ندارن فردا شلوار ندارن،پس چطور میگویی از ملزومات فساد و فحشا نیست،تضمین میکنی به روسری فقط ختم میشه!!

    6
    14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا