خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ ترامپ به انتقادات تند میشل اوباما

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در واکنش به انتقادات میشل اوباما گفت: اگر کارهای شوهرت نبود الان من در کاخ سفید حضور نداشتم.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ روز سه شنبه در پیامی توییتری نوشت: یک نفر به میشل اوباما توضیح دهد که اگر عملکرد باراک اوباما ، شوهرت نبود، دونالد ترامپ هم اکنون در اینجا کاخ سفید زیبا حضور نمی‌داشت.

به نوشته ترامپ، یک دلیل خوب برای تایید بسیار دیر و بدون اشتیاق (میشل اوباما) از بایدن این بود که او گزینه‌ای بود که خیلی دیر به ذهن خطور می‌کرد.

رییس جمهوری امریکا در ادامه به رغم تمام شکست‌ها و ناکارآمدی‌ها در برابر مهار ویروس کرونا نوشت: دولت من بزرگترین اقتصاد تاریخ در هر کشوری را بنا کرد و میلیون‌ها نفر را نجات داد و اکنون در حال ساختن یک اقتصاد حتی بزرگتر از گذشته هستیم.

ترامپ خطاب به میشل اوباما نوشت: مشاغل هم چنان به کار خود ادامه می‌دهند و بازار سهام نیز در حال حاضر در رکورد بالا به سر می‌برد، فقط بنشینید و تماشا کنید.

میشل اوباما بانوی اول پیشین آمریکا در انتقاد شدید از دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور گفت، ترامپ رئیس‌جمهوری اشتباه برای آمریکا است و اگر تصور می‌کنید که اوضاع از این بدتر نخواهد شد، اشتباه می‌کنید. از این بدتر هم در راه است.

وی در اولین شب مجمع حزب دموکرات گفت: اگر فکر می‌کنید اوضاع بدتر نمی‌شود، به من اعتماد کنید، اگر تغییری در این مسیر ایجاد نکنیم اوضاع بدتر خواهد شد.

میشل اوباما روز دوشنبه افزود: از جان باختگان کرونا تا اقتصاد و ائتلافات خارجی و عدالت نژادی، رئیس جمهور ترامپ باعث بروز هرج و مرج، تفرقه و فقدان کامل حس همدردی در کشور شده است.

بانوی اول پیشین آمریکا یکی از چهره‌های محبوب و انگیزشی در بین خطوط مختلف فکری حزب دموکرات و یکی از قدرتمندترین افراد در ترغیب رای دهندگان زن رنگین پوست برای شرکت در انتخابات است.

او در تکرار شعار خود در مجمع ملی حزب دموکرات در سال ۲۰۱۶ گفت:  «وقتی آن‌ها خود را پایین می‌برند، ما بالا می‌رویم» ؛ اظهاراتی که به طور مستقیم ترامپ را هدف انتقادهایش قرار می‌داد.

انتخابات برای تعیین پنجاه و نهمین رئیس جمهوری آمریکا و معاون او سوم نوامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۱۳ آبان ۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا