خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به پاسخ حداد به فتاح

ویدئوی منتشر شده از غلامعلی حداد عادل در پاسخ به اظهارات پرویز فتاح با واکنش منفی کاربران توییتر مواجه شد. نکته‌ی جالب توجه در واکنش‌ها این بود که کاربران اصولگرا و انقلابی که اصطلاحاً «ارزشی» نامیده می‌شوند نیز نسبت به گفته‌های حداد عادل معترض بودند.

توییت‌هایی درباره‌ی پاسخ آقای حداد عادل به آقای فتاح را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

وحید اشتری: ‏نمی‌فهمم آقای ‎#حداد_عادل چرا اینکار را با خودش کرد؟
این چه ادبیاتی است؟ این چه لحن حرف زدن است؟ این چه استدلال هایی است؟ این چجور خرج کردنی از رهبری است؟
واقعا اینقدر در فضای آکواریومی زیست می‌کنند؟
واقعا متوجه نیستند از برنامه تلویزیونی خانم‌شان الآن بدتر می‌شود؟

زکی‌پدیا: ‏آدم نمی‌دونه بچه‌های قالیباف فقیرترن یا بچه‌های حداد عادل

محمدرحیم قلندرزهی: ‏پسر حداد عادل با حقوق ۲۵۰۰(دو میلیون پانصد) در تهران زندگی می‌کنه اونوقت من چرا با پنج میلیون تومان در سراوان نمیتونم زندگیم رو جمع کنم؟

میثم رمضانعلی: ‏چطوری از آقای حداد تشکر کنیم که از نوه‌هاش شهریه می‌گیره؟ / ‏یاد گرفتید؟
فارغ ازصحت‌سنجی حرفهای جناب آقای حداد، تحلیل محتوا و چارچوب متنی که جناب‌شان خواندند، قطعا کلاس درسی‌ست برای کسانی که می‌خواهند سروته همه چیز را حرفه‌ای هم بیاورند.
البته یک خوبی آ.حداد را کاش جوان‌ترهایی مثل آ.بذرپاش یاد بگیرند و آن حرف زدن با مردم به صورت مستقیم است

سیب سا: ‏کاش آقای حداد از این به بعد هر ماه یه ویدیو منتشر کنن برامون صحبت کنن، بلکه مردم یه ذره بیشتر با کسایی که واسه‌شون لیست انتخاباتی می‌بندن آشنا بشن.

نعیم: ‏فتاح گفت: حداد عادل فلان ملک ر مدرسه کرده و خالی نمیکنه.
حداد جواب داد: پسرانم ۲۴۰۰ و ۱۸۰۰ حقوق میگیرنـ.
باشه، پسرانت اصلا راننده اسنپ، اصلا کارگر هفت تپه، حالا مِلک ر خالی کن.

علی علیزاده: ‏پشت ولایت فقیه سنگر بگیرید تا اگر هم به او آسیبی میرسد به خودتان آسیبی نرسد.
غلامعلی حداد عادل

زینب کریمیان: ‏حداد عادل گفته یکی از فرزندانم ۲ میلیون و ۴۰۰ و دیگری یک میلیون و ۷۰۰ حقوق می گیره! گلریزان می کنیم واسه کسی که از سفره انقلاب هیچی نبرده!

نرگس ضیا: ‏به ‎#حداد_عادل انتقاد نکنید
” نظام” متزلزل میشه
به ‎#لاریجانی ها انتقاد نکنید
“نظام” متزلزل میشه
به ‎#نمایندگان مجلس انتقاد نکنید
“نظام” متزلزل میشه
لعنتیا مگه “نظام” ژله است؟!!
اونقدر سکوت کنیم تا برای هر کار نادرستشون پشت واژه “نظام رو زیر سوال نبرید” قایم بشن
و من الله توفیق

اسکیزوئید: ‏یه سوال از آقای فتاح و آقای حداد دارم ..
آیا بچه‌ی من هم می‌تونه توی این مدرسه که کلا از بیت‌المال هستش درس بخونه؟!!!

مهدی قاسمی: ‏امیر سیاح: هر کس نمی تواند در تهران ۱۰ میلیون تومان درآمد داشته باشد یا جنم ندارد یا پشتکار ندارد یا مهارت ندارد!
میلیونها جوان ایرانی به کنار، الان ایشون در جواب بچه‌های ‎#حداد_عادل چی میگه؟!

احسان سلطانی: ‏فقط حداد عادل نیست که باید در مدرسه‌ای در فرشته، علوم انسانی کشور را ارتقاء دهد.
جلیل محبی هم از دفتری در پاسداران باید امر به معروف و نهی از منکر کند.
عموما مسئولان علاقه و اعتقاد دارند تمام کارهای فرهنگی و مذهبی را باید از بالای شهر انجام دهند؛ ثوابش بیشتره!

محمدعلی آهنگران: ‏آقای ‎#حداد_عادل
نمی شد علوم انسانی را در جنوب شهر یا در مرکز شهر احیا نمایید؟ حتما باید در خیابان فرشته و شمیران علوم انسانی احیا شود؟

میلاد گودرزی: ‏خاصیت کشیده‌شدن دعواهای مگو و پشت‌پرده‌ها به دنیای جلوی دوربین همینه! در محضر دادگاه افکارعمومی ‎#حداد_عادل ها سه هیچ باخته‌اند!
از اصل حرکت ‎#فتاح و اسم آوردن‌های جلوی دوربین و این مدل کمک گرفتن از افکارعمومی برای احقاق حقوقی که در اتاق‌های تاریک به نتیجه نمیرسن، باید استقبال کرد.

احسان: ‏حداد عادل می‌گه یک فرزندش که دکتری نانو تکنولوژی داره برای کار تمام وقت تو مدرسه فرهنگ ماهی دو چهارصد حقوق می‌گیره.
این فرزند اقای حداد طبق ادعای خودش دوتا فرزند داره لذا حقوق و مزایاش با دو فرزند برای کار تمام وقت باید یه چیزی نزدیک دو و نهصد باشه.

دیبی: ‏کروبی: امام مجوز داد.
حداد عادل: رهبری مجوز داد.
شما خیلی صحیح میکنید که هرجایی زیاد میارید پا رهبری رو وسط میکشید.

مولایی: ‏حداد میگه: فرزند ارشدم ۲میلیون چهارصد و فرزند دیگرم یک میلیون هفتصدهزار تومان حقوق دریافت می‌کنند!
+دلم براش سوخت، از این ماه میخوام نصف حقوقم رو براش بفرستم تا شرمنده خانوادش نباشه.

فهیمه طباطبایی: ‏پشت دخل میوه‌فروشی محلمون زده بود نیاز به کارگر ساده داریم. پرسیدم چقدر حقوق میدن گفت سه میلیون، هر شب بیاد بریم میدون تا چهار میلیونم هم می‌دیم. ریت کنید برسه دست پسران ستمدیده ‎#حداد_عادل

آرما: ‏قرار بود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد
ولی پشت ولایت فقیه قایم شدید تا به خودتان، فرزندان و دم و دستگاهان آسیبی نرسد!
‎#حداد_عادل

محمدرضا مروارید: ‏آقای حداد در جواب آقای فتاح گفته اند فرزندان من با حقوق فلانقدر در مدرسه فرهنگ درس میدهند،پس معلوم شد برای کار بچه ها مدرسه ساخته شده!هزاران نفر با مدرک بهتر از بچه های شما در این مملکت بیکارند،چرا باید بچه های شما که جاهای دیگری هم کار میکنند باید اینجا هم باشند.؟

جِنلی: ‏از لحن حداد عادل میشه فهمید تاثیر دبیرستان فرهنگ روی جامعه چقدر بوده

پدرام سلطانی: ‏این روزها که قطره‌ای شفافیت در دریای کدر تصمیمات و اقدامات سالهای گذشته ریخته شده، بند انگشتی از این دریا صاف شده و واکنشهای جالبی از رجال سیاسی سر‌می‌زند.
خوشا به سعادت مردمان کشورهایی که سنگریزه‌های ته دریای حکمرانیشان را هم می‌بینند.
‎#حداد_عادل

سعید کاکاوند: ‏بنده خدا ‎#حداد_عادل کل تهران مدرسه مناسب برای پسرش پیدا نکرد ناچار شد بره چندهزارمتر بالاشهر از ‎#بنیاد_مستضعفان زمین بگیره مدرسه فرهنگ برای پسرش بسازه اخرش چی ‎#روحانی کارکشور بجای رسانده باید بادکترای نانو تکنولوژی 2400 بگیره هرچی میکشیم از دست ‎#لیبرالها و ‎#اصلاح_طلبانه

سعید مروارید: ‏يك برنامه گلريزون مي خوام بزارم عوايدش برسه به پسر آقاي ‎#حداد و پسر آقاي ‎#قاليباف.

محتبی همتی‌فر: ‏آیا بنیاد مستضعفان به هر مؤسسه فرهنگی و تربیتی که در اساسنامه‌اش غیرانتفاعی و غیرشخصی بودن ذکر شده باشد، زمین/ساختمان تحویل می‌دهد؟
اگر بله، ما هم نیاز داریم و متقاضی هستیم.

ویدا ربانی: ‏خیلی جالبه، ‎#حداد_عادل جواب ‎#فتاح رو داده، اونوقت جواب چی باشه خوبه؟ نگفته ما خونه نگرفتیم، از اموال عمومی استفاده شخصی نکردیم و… گفته بچه شما مگه اونجا درس نخونده؟ چرا پته ها رو می‌ریزی رو آب؟
‎#مدرسه_فرهنگ

مهدیه سادات شاه‌مرادی: ‏با پاسخی که ‎#حدادعادل به ‎#فتاح داد، حس میکنم زمانی که فتاح رئیس ‎#کمیته_امداد بوده به وظایفش درست عمل نکرده، وگرنه حداد و فرزندانش همگی بایستی زیر پوشش این کمیته در می آمدند!

علی مجتهدزاده: ‏تمام دفاعيات مستند و مدلل!!! جناب ‎#حداد_عادل يکطرف ،اين که خطاب به آقای ‎#فتاح فرمودند پسر شما هم در همان مدرسه درس خوانده يکطرف ، زمانی ميگفتيم نحن ابناء دليل ،امروز با شنيدن براهين قاطع!! آقايان در خصوص تملک اموال ‎#بنیاد_مستضعفان مانده ايم که اساسا چه بايد گفت

رئیس‌جمهور باخ: ‏بنیاد ‎#مستضعفان “به حداد عادل در بهترین و گرون ترین جای شهر زمین رایگان داده تا یکی از بهترین و گرون ترین مدرسه های ایران رو با شهریه چند ده میلیونی برای تحصیل، ثروتمندان و آقازاده بسازه ”
نیازی به توضیح اضافه نیست، همینقدر بگم ما تا چند وقت پیش تو همين ایران مدارس کپری داشتیم..

محمدامین سلیمی: ‏آقای ‎#حداد_عادل که دقیقه‌ای یکبار از ‎#رهبر_انقلاب چک سفید می‌کشند،فیلم دیشب خودشان را ببرند و برای ایشان اکران خصوصی کنند نظر ایشان را به سمع مردم برسانند…
چو طفل این اُمَرا دست در گریبانند
تو ای امیر قبیله چه دست تنهایی
‎‏آقای ‎#حداد_عادل که دقیقه‌ای یکبار از ‎#رهبر_انقلاب چک سفید می‌کشند،فیلم دیشب خودشان را ببرند و برای ایشان اکران خصوصی کنند نظر ایشان را به سمع مردم برسانند…
‏اقای ‎#فتاح هم که خود را وکیل رهبر انقلاب میداند و اخیرا هم نشان داده‌اند چقدر به شفافیت علاقه دارند نظر ایشان را درباره نمایش اخیرشان به مردم بگویند
بیچاره آبروی انقلاب…
چو طفل این اُمَرا دست در گریبانند
تو ای امیر قبیله چه دست تنهایی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر من و امثال من که در دایره سوپر خودی نیستم اگر بخواهیم کار فرهنگی و مذهبی انجام بدهیم نهایتا دستور ی به بنیاد برای یک واحد ساختمان در شهرستان کوچک برای محرومان می دهند.

  2. عزیز دلم، جناب فتاح، برادر گُلَم، مگر بچه شما هم ، در این مدرسه خاصِ ژن های برتر و بهتر درس نخواند؟ تازه همین پسر خودم با داشتن دکترایِ نانو تکنولوژی، توانسته در این مدرسه، علوم انسانیِ کشورمان را متحول سازد!!!؟ جناب فتاح، خوب دقت کن برادر، پسرم دکترای نانو تکنولوژی دارد؟ ولی توانسته علومِ انسانیِ را فقط با دریافت ۲ و چندی میلیون تومان در ماه، در این کشور دگرگون سازد ؟؟؟؟؟؟؟ با دکترای نانو، علوم انسانی را ارتقاء بخشیدن به این سطوح، کاری است. کارستان !!!!!!! بعد هم این خانه، به مکانی تبدیل گردد که برای نخستین بار در جهان، علوم انسانی در ایران نانو یی شود!!؟ خوب این افتخاری است برای ملت و مملکت !! آخر این چه حرفی است شما در رسانه ملی زدی، برادر؟؟؟ حالا اگر نو ه ات راه دادیم به این مدرسه؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا