خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش وزیر ورزش به حکم پرونده ویلموتس

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: قرار است از همه ظرفیت‌های کشور در بازرسی کل کشور، وزارت خارجه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و وزارت ورزش برای حمایت از فوتبال ملی استفاده کنیم و حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم برطرف کنیم.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به جریمه میلیاردی فدراسیون فوتبال با شکایت مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت‌های حقوقی و اجرایی کشور به گونه‌ای تدبیر کنیم که حکم فیفا در دادگاه عالی فوتبال شکسته شود.

وی افزود: قرار است از همه ظرفیت‌های کشور هم در بازرسی کل کشور، هم وزارت خارجه، هم معاونت حقوقی ریاست جمهوری  و نیز وزارت ورزش هم افزایی خوبی برای حمایت از فوتبال ملی و دفاع از آن انجام دهیم و حکم فیفا را که کاملاً ناعادلانه می‌دانیم برطرف کنیم.

سلطانی‌فر در پاسخ به پرسش ایسنا که عملکرد مسئولان فعلی فدراسیون فوتبال را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: مدیریت فعلی یک مدیریت موقتی است. ما بعد از اینکه ریاست سابق فدراسیون فوتبال استعفا داد بلافاصله اقدام کردیم تا انتخابات برگزار شود. فیفا بر اساسنامه فدراسیون ایراداتی وارد دانست و برای رفع آن اقداماتی انجام شد.

وزیر ورزش تاکید کرد: آنان روزبه‌روز خواهان این بودند که دخالت نهادهای مختلف و دولت محدودتر و کمتر شود، گرچه خیلی هم در گذشته محدود بود. فیفا حتی حضور وزیر ورزش و معاون او را هم در مجمع تحمل نمی‌کند و خواستار حذف این دو مسئول شدند. پس هر زمان که فیفا اساسنامه پیشنهادی ما را تعیین کند، مطمئناً با تصویب آن در مجمع مراحل انتخاب رییس دائمی فدراسیون آغاز می‌شود.

سلطانی‌فر همچنین درباره چگونگی عقد قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اظهار کرد: مردم مطمئن باشند که ما در راستای مقابله با فساد در ورزش با متخلفان یا متخطیان این ماجرا برخورد لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا