خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افروغ: پلیس، مسئول شوک روحی و روانی منجر به فوت مهسا امینی است

ایسنا ، فیلمی از سخنان عماد افروغ، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین،بخشی از سخنان عماد افروغ به شرح زیر است:

این اتفاق یک خشم شهری و عقبه طردشدگی دارد ولی یک جنبش نیست.در هرجا چنین اتفاقی افتاده مردم ریختند در خیابان در فرانسه ،انگلیس، امریکا سوئد، یونان ترکیه .
این خشم شهری عقبه دارد که باید به آن دقت شود ما یک مفهومی داریم به نام رابطه قدرت و مسوولیت هر کسی قدرت دارد مسوولیت دارد حال سوال این است که مسوولیت فوت مهسا امینی با چه کسی است ؟ این مساله، دیگر ، تشکیل کمیته و کمیسیون نمی خواهد یعنی چی مگه ما می خواهیم ثابت کنیم ضربه مغزی خورده ؟من میگم این خانم ۲۲ سال از خدا عمر گرفته چرا به محض اینکه گشت ارشاد او را گرفته و سوار «ون» شده فوت شده این شوک روحی و روانی را کی وارد کرده مسولیتش با چه کسی است: من می گویم با پلیس . بارها گفتیم مصاحبه کردیم در این مورد ،دریغ از یک عذرخواهی .

من بحث علمی کردم نه هیجانی نه سیاسی .گفتم قبل اینکه گشت ارشاد گیر بده مهسا امینی داشت زندگی می کرد بالاخره مریضی داشت سابقا عمل داشت، چرا مسوولان شو بازی می کنند آیا در گزارشی که می دهید، توجه به شوک روحی و روانی وارد شده نمی کنید ؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا