خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب عدم التزام یک کاندیدای دور دوم اصلاح طلبان به ولی فقیه

ستاد کاندیدای اصلاح طلب راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس از دماوند، ادعای «عدم التزام به ولایت فقیه» که از سوی کانال های تلگرامی تندروها درباره ی او مطرح شده را تکذیب کرد و در این باره توضیح داد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، پس از انتشار متنی در کانال تلگرامی قاسم میرزایی، چند کانال افراطیون مدعی ولایت مداری احتمالا با هدف تحت تاثیر قرار دادن مرحله ی دوم انتخابات در این حوزه ی انتخابیه، آن را دستاویز اتهامی قرار داده و تیتر زدند «کاندیدای اصلاح طلب: یزید هم ولی فقیه بود و دستور قتل امام حسین را داد».

ستاد انتخاباتی مهندس «قاسم میرزایی» در اطلاعیه ای خطاب به مردم دماوند، متنی را که تندروها بهانه قرار داده بودند نیز بازنشر کرده و درباره ی آن توضیح داده است. متن اطلاعیه در پی می آید:

«

نگذاریم اقتدارگرایان دروغ پیشه، با بگم بگم فتنه ای دیگر را تکرار کنند!
نگذاریم داعیه داران متحجر، در لباس میش با استفاده های ابزاری از هر چیز حتی واژه ی مقدس ولایت فقیه، دست به تخریب و انحراف بزنند!
نگذاریم ابوموسی ها به تؤطئه ی پسر عاص و معاویه ی نامرد، علی را پیش از محراب، خانه نشین کنند!
نگذاریم حقمان به دست دلواپسان اقتدارگرایی بیفتد که جز بی ادبی، سرلوحه ای ندارند و خوارج نهروانی دیگر هستند!
حوزه ی انتخابیه ی دماوند را دریابیم!

توجه شما مخاطب فهیم را به ذکر اصل مطلب انتشار یافته توسط کانال مهندس میرزایی جلب می کنیم:

با توجه به نكات بسيار عميق آيت الله امجد شب خوبي را براي شما آرزو مي نمايم؛
«ولايتمداری، انحرافیست كه بنی اميه و بنی عباس بدعت گذاری كردند.»
در قرآن، دو نوع ولايت داريم ولايت حق و ولايت باطل؛ پس بايد حقمدار بود نه ولايت مدار.
نقل است كه از شمر پرسيدند چرا دست به گناه بزرگ كشتن حسين ابن علی فرزند رسول خدا زدی؟ گفت گناه تمرد، از دستور خليفه (مقام ولايت) بزرگتر از گناه كشتن حسين بود و من گناه كوچك را بر بزرگتر ترجيح دادم.
در ولايتمداری، مدار: دستور، تمايل و خوشايند ولي است «چه حق باشد چه باطل» اما در حقمداری، مكلف بر اساس لاطاعة في معصية الله بايد معيار داشته باشد و صرفا اگر ولی شايسته ولايت بود و اگر اوامرش معصيت خدا نبود و حق بود، تبعيت از وی واجب مي شود.

اکنون توجه شما مخاطب منصف را به ذکر نکات زیر جلب می کنیم:
1. مهندس میرزایی صرفا هر روز صبح آیه ای از کلام وحی را با ذکر حکمت مربوطه به ذوق تفأل، در گروه ها قرار می دهد؛
2. مهندس میرزایی تنها و تنها نامزد لیست اصلاح طلبان و اعتدال و امید، تنها نامزدی بوده و هست که با شماره ی شخصی با تمام کاربران مجازی در ارتباط است؛
3. صفحات مجازی مهندس میرزایی توسط ادمین و اتاق فکر بازخوانی و اداره می شود؛
4. مهم:
اما ما باید میرزایی را دوباره بشناسیم!
میرزایی کیست؟ فردی که در رزومه ی تبلیغاتی اش، علیرغم مشی برخی روشنفکران، بارها و بارها، سرسپردگیش به مقام رحمانی و عظمای ولایت فقیه را از پیش و پس از انقلاب نشان داده است! زمانی که بعضی افراد هنوز نبوده بوده اند! و امروز در شمار درو کنندگان سهام انقلاب هستند!

اما خلط مبحث توسط بازماندگان نفاق: حق از اساسي ترين و مهم ترين مفاهيم نهج البلاغه است؛ «عليٌ مع الحق و الحق مع علي»! حق از علی هم بالاتر است؛ حق از واژگان بسيطي است که گسترده ترين مصاديق را دارد، و از اين حيث مي توان آن را با واژه « وجود» يا « هستي» مقايسه کرد و حقوق دو جانبه ی والي و مردم و ولایت، دایره ی جزییات اخص از اعم است!

خطاب به آنان که بگم بگم جدیدی راه انداخته اید: کمی دروس مقدماتی فقه را ورق بزنید! به خدا علم منطق و فلسفه و… از دروس پایه و شریف حوزه است که بر هر مسلمانی دانستن آن برای فهم بهتر حکمت قرآن، لازم و مبرهن است! یزید، امام مکتب عشق را به شهادت رساند اما اصل ولایت، امام علی(ع) را، اشقی الاشقیا «ابن ملجم مرادیِ» خوارج، که پیشانیش گبره ی سجده بسته بود و داعیه دار «لاحکم الا لله بود»، در محراب، به خون کشید!
امام خمینی معمار دل میرزایی و انقلاب فرمود: «ولايت فقيه همان ولايت رسول الله است»؛

میرزایی سرسپرده ی ولایت از علی تا علی و با علی است! سابقه ی جبهه و جنگ میرزایی کفایت می کند که فردا هم اگر پهلوان ایران «قاسم سلیمانی» فرمان دهد که همه ی ایران باید در رکاب ولایت، مدافع حرم شود، ما شک نداریم که میرزایی نه صندلی مجلس که تمام وجودش را برای سرزمینش خواهد گذاشت!
اصول اصلاحات اخلاق است؛ میرزایی دروغ نمی گوید.

»

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا