خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی وزیر کشور به استانداران و فرمانداران

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در نامه‌ای خطاب به استانداران و فرمانداران کشور نوشت: هفته دولت صرفا بیان عملکرد یکساله دولت مستقر نیست بلکه تشریح و تبیین دستاوردهای شگرف و عظیم انقلاب اسلامی در گستره خدمتگزاری بی منت به مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل این پیام که در آستانه هفته دولت خطاب به استانداران، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و تمامی مدیران وزارت کشور در سراسر کشور صادر شد، بدین شرح است:

« همه ساله هفته دولت را به پاس خلوص، صداقت، تعهد و پایبندی راستین شهیدان رجایی و باهنر به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی گرامی می داریم. شهیدان رجایی و باهنر در طول مبارزات انقلابی خود با تبعیت از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در دوران پس از انقلاب نیز در تلاش برای اجرای منویات و دستورات حکیمانه امام راحل در جهت خدمتگزاری به هموطنانشان از هیچ اقدامی فروگذاری نکردند و نهایتا نیز به دلیل نیت پاک و الهی برای اعتلای انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان به دست کوردلان مزدور ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

از والاترین ارزش های این شهدای عزیز اینکه در حین خدمت به مردم به لقاءالله پیوستند. از این رو هفته دولت صرفا بیان عملکرد یکساله دولت مستقر نیست بلکه تشریح و تبیین دستاوردهای شگرف و عظیم انقلاب اسلامی در گستره خدمتگزاری بی منت به مردم است. استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و تمامی کارکنان پرتلاش و خدوم وزارت کشور به عنوان نمایندگان عالی دولت در مناطق تحت مسئولیتشان در این هفته وظیفه خطیری برای بیان خدمات جهادی صورت گرفته از سوی خادمان ملت در چارچوب سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده دارند.

انقلاب اسلامی ایران از بدو شکل گیری همواره مورد تهاجم گوناگون دشمنان آزادی و آزادگی بوده است و از این جهت مسئولان اجرایی به عنوان سربازان خط مقدم نبرد نابرابر اقتصادی در شرایط تحریم های ظالمانه نظام اهریمنی سلطه از جایگاه ارزنده ای برای بیان بلیغ و شیوای حجم وسیع فعالیت های جاری در به شکست کشاندن توطئه های مختلف دشمنان مردم غیور و هوشیار ایران برخوردارند. در چند سال اخیر نیز دولت جمهوری اسلامی ایران به دلیل استقامت و پایداری در برابر زیاده خواهی و قلدری آمریکای متجاوز و عهدشکن و مزدوران منطقه ای این کشور در سایه هدایت داهیانه مقام معظم رهبری و تدابیر ارزنده رییس جمهور محترم همراه با اتکال به قدرت لایزال الهی و هوشیاری عزتمندانه مردم عزیز کشورمان کارنامه موفقی از مجاهدت مدیران و پاسداران قلمرو استقلال و عظمت ایران عرضه کردند و علی رغم محدودیت های بی سابقه بین المللی ناشی از تحریم ظالمانه و حجم سنگین عملیات روانی دشمنان علیه باورهای اعتقادی و اجتماعی و ملی مردم و همچنین توطئه های رذیلانه برای ایجاد آشوب و بلوا و تنش های داخلی به امید تکرار تجربه سوریه در ایران، دولتمردان جمهوری اسلامی در سطوح مختلف اجرایی، قضایی، تقنینی، نظامی، امنیتی و رسانه ای سربلند از آماج حجم بی سابقه تهاجمات قرار گرفتند.

انتظار می رود تمامی مسئولان و مدیران مجموعه عظیم وزارت کشور در این فرصت مغتنم به تشریح دقیق فعالیت های صادقانه خادمان انقلابی به مردم همراه با تبیین ابعاد و زوایای مختلف تهاجمات شبانه روزی دشمنان و مزدوران آنها علیه مردم ایران بپردازند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا