خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«۹۶ شکارچی متخلف در هرمزگان دستگیر شدند»

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان از مقابله و دستگیری ۹۶ متخلف و کشف و ضبط ۵۷ سلاح شکاری در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی صدای میناب نوشت: «مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان اظهار کرد: یگان حفاظت محیط‌زیست استان هرمزگان در ۹ماهه سال جاری باتوجه‌به تلاش‌های شبانه‌روزی محیط‌بانان در سطح استان، تعداد ۹۶ نفر متخلف را دستگیر و در مجموع ۵۷ قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی لاشه چهارپا و پرنده مورد شکار واقع شده کشف و ضبط کرد که در این راستا پرونده قضایی برای متخلفین دستگیر شده تشکیل شده است.

حبیب مسیحی تازیانی افزود: باتوجه‌ به وسعت استان هرمزگان و کمبود نیروی انسانی در حیطه محیط‌بانی اما تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما ادامه دارد و برخوردها با متخلفین انجام می‌شود.

به گفته مدیر کل حفاظت محیط‌زیست استان هرمزگان، تعاملات خوبی با نیروهای انتظامی، مراجع قضایی، جوامع محلی و همچنین دوستداران محیط‌زیست ایجاد شده است که در راستای مقابله با شکار بی‌رویه در حیات‌وحش اقدامات مؤثری نیز تا کنون شاهد بوده‌ایم.

مسیحی تازیانی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۴۳ مورد نشست چهره‌به‌چهره با ائمه جماعت، فرمانداران، مدیران، شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای روستا انجام شده است، خاطرنشان کرد: سرکشی از آبشخورها و پاک‌سازی مناطق، پخش علوفه، آبرسانی و همچنین تیمارداری در حیات‌وحش به تعداد ۱۰۸ مورد توسط همکاران ما در یگان حفاظت محیط‌زیست با همکاری دامپزشکی انجام شده است که پس از تیمارداری رهاسازی شده‌اند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا