خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده مس کرمان و پرسپولیس 25 فروردین 1402

پخش زنده مس کرمان و پرسپولیس 25 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب هفته 26ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:30 رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران یکی از سه ضلع مثلث قهرمانی این فصل فوتبال باشگاهی ایران امشب و در مهمترین دیدار روز اول هفته 26 لیگ برتر خلیج فارس، از ساعت 19:30 دقیقه در کرمان میهمان مس کرمان خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده مس کرمان و پرسپولیس 26 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی مس کرمان و پرسپولیس تهران 25 فروردین 1402

پخش زنده مس کرمان و پرسپولیس 25 فروردین 1402

مهمترین دیدار روز اول هفته 26ام لیگ برتر خلیج فارس ایران میان دو تیم مس کرمان و پرسپولیس تهران از ساعت 19:30 امشب در کرمان برگزار خواهد شد.

پرسپولیس تهران در این فصل و پس از ناکامی در کسب جام در فصل گذشته، فصل پرنوسانی را پشت سر گذاشته اما به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی در مقطع مهمی از فصل شرایط پرسپولیس را بهبود داده و حالا این تیم در جمع 8 تیم برتر جام حذفی و البته با 51 امتیاز در فاصله 1 امتیازی دو تیم صدرنشین سپاهان و استقلال قرار دارد.

اما مس کرمان با فرزاد حسین خانی سرمربی امروز و کاپیتان سال‌های نه‌چندان دور خود پس از بازگشت به لیگ برتر فصل زیاد خوبی را پشت سر نگذاشته است و حالا با 21 امتیاز در آخرین رتبه امن لیگ برتر یعنی چهاردهم قرار دارد و خطر سقوط را حس می‌کند چراکه نفت آبادان 16 امتیازی را در تعقیب خود می‌بیند.

بدین ترتیب این جدال حساس میان دو تیمی است که یکی برای قهرمانی می‌جنگد و دیگری برای بقا در لیگ و همین موضوع بازی را جذاب خواهد کرد.

پرسپولیس در 5 بازی آخر خود در لیگ برتر ایران 4 برد و 1 باخت داشته و مس کرمان نیز در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر فوتبال، سه تساوی و 2 باخت را به ثبت رسانده است.

نکته جالب در خصوص این بازی پیش دربی بودن آن برای پرسپولیس است آن‌هم در شرایطی که 10 بازیکن تیم یحیی در صورت گرفتن اخطار دربی را از دست خواهند داد.

اما شما می‌توانید پخش زنده مس کرمان و پرسپولیس 25 فروردین 1402 را در ساعت 19:30 با استفاده از لینک ابتدای مطلب و یا با کلیک بر روی عکس زیر تماشا بفرمایید.

پخش زنده مس کرمان و پرسپولیس 25 فروردین 1402
پخش زنده مس کرمان و پرسپولیس 25 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا