خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«خدمات نظام اسلامی مایه شگفتی است»

امام جمعه رشت گفت:  خدمات نظام اسلامی با توجه به ویرانگری ۵۷ ساله رژیم پهلوی، تحریم های خارجی و فشارهای همه جانبه ضد انقلاب در درون مایه شگفتی است.

به گزارش ایسنا آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار فرماندار، معاونین، بخشداران و شهرداران بخش‌های تابعه شهرستان رشت به مناسبت آغاز هفته دولت با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به همه مردم به ویژه اهالی دولت اظهار کرد: هفته دولت یادآور خدمات شهیدان رجایی و باهنر است.

وی به خدمات بسیار نظام مقدس جمهوری اسلامی در بیش از ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: خدمات جمهوری اسلامی قابل مقایسه با یک قرن گذشته کشور نیست البته امکان دارد ضعف هایی وجود داشته باشد اما در مجموع نظام اسلامی خدمت بسیاری ارائه کرده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی با توجه به ویرانگری ۵۷ ساله رژیم پهلوی، تحریم های خارجی و فشارهای همه جانبه ضد انقلاب در درون مایه شگفتی است، تصریح کرد: کسانی که منصف هستند اذعان دارند جمهوری اسلامی شگفتی آفریده و خدمات و فعالیت های انجام شده توسط مسئولان جای شکر و سپاس دارد.

آیت الله فلاحتی به خدمات و تلاش های نظام اسلامی در سطح کلان اجتماعی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه حجم مطالبات مردم افزایش پیدا کرده، باید انصاف دهیم مسئولان خدوم خدمات بسیاری ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات ناشی از مدیریت های خرد و کلان اجتماعی است، بیان کرد: به همه مسئولان و مدیران جامعه اسلامی باید فخر کنیم که در عرصه میدانی تلاش بسیاری داشتند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر نظارت های شدید و عمیق در بخش های مختلف جامعه توسط مسئولان مربوطه تاکید کرد و یادآور شد: مجموعه نظام در دست کسانی است که مولود انقلاب محسوب می شود بنابراین در خدمات رسانی ها باید قضاوت عادلانه داشته باشیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تلاش های گذشتگان را نباید تخریب کرد، افزود: قدردانی از تلاش گذشتگان نشان می دهد که آیندگان نیز قدردان فعالیت مسئولان امروز جامعه هستند ضمن اینکه مسئولان نباید وعده های طولانی و گسترده به مردم دهند.

وی به اولویت های شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: محیط زیست، پسماند و برطرف کردن آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود که بلای جان رشت شده از اولویت های کاری محسوب می شوند.

امام جمعه رشت با اشاره به اجرای پروژه تصفه خانه شیرابه پسماند سراوان رشت، خاطرنشان کرد: تصفیه شیرابه ثانیه ای سه لیتر پاسخگو نیست و برنامه ریزی ها باید برای تصفیه شیرابه ۱۲ لیتر بر ثانیه باشد.

آیت الله فلاحتی از دپوی روزانه ۷۵۰ تن پسماند شهر رشت در محل دفن زباله سراوان خبر داد و اظهار کرد: افق نگری در اجرای پروژه ها بسیار مهم است بنابراین نبود افق نگری ضعف محسوب می شود و باید ضعف ها را جبران کرد.

وی با تاکید بر مردم داری توسط مسئولان، بیان کرد: مردم داری کار سختی است زیرا اگر یک مسئولان کارآمدی نداشته باشد مردم آن را پای همه مسئولان می گذارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به مطالبات اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و یادآور شد: شخصی که مشکل دارد، پاسخ آرامش بخش می خواهد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مجموعه های اجرایی برای ساماندهی امور مردم باید همگرایی داشته باشند، خاطرنشان کرد: یکی از مضعلات کشور به ویژه استان گیلان که پس از سال ها ریزش های آن را مشاهده می کنیم وجود موازی کاری و نبود همگرایی بین مسئولان است.

وی به آثار منفی موازی کاری اشاره کرد و افزود: بتنی کردن کانال های آبیاری موجب جلوگیری از هدررفت آب کشاورزی می شود و این از اولویت های شهرستان رشت است که مسئولان باید فکری برای آن داشته باشند.

امام جمعه رشت، خواستار استفاده از سرمایه گذاران برای زیباسازی شهر شد و بیان کرد: اراده قوی، همگرایی، افق نگری و همفکری در مسیر واحد در پیشبرد امور تاثیرگذار است.

افتتاح ۱۷۵ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان رشت

فرماندار رشت نیز در دیدار مذکور از افتتاح ۱۷۵ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی همزمان با هفته دولت جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه های مذکور سرمایه گذاری شده است.

علی فتح الهی به افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات پروژه های افتتاحی شهرستان رشت نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: تعداد ۵۴ پروژه با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۴۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی افتتاح می شود و پروژه های دولتی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا