خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده نیروی زمینی ارتش: رهبری صراط مستقیم است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:  امروز با توجه به نبود پیامبر و امامان معصوم، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) صراط مستقیم ما محسوب می‌شود، اظهار کرد: امروز  پشت سر ولی فقیه زمانه ثابت قدم ایستاده ایم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در روز ملی “پزشک” و در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح‌های اجرا شده توسط این نیرو، همچنین افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)در شهرستان فومن  گفت: در صدر اسلام صحابه پیامبر(ص) و در زمانه امامان معصوم و ائمه اطهار (ع) نیز صحابه ایشان از تمام رفتار و گفتار آنها الگوبرداری می‌کردند که این نشان دهنده این بوده که پیامبر، امامان معصوم و ائمه اطهار مصداق عینی صراط مستقیم بودند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امروز با توجه به نبود پیامبر و امامان معصوم، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) صراط مستقیم ما محسوب می‌شود، اظهار کرد: امروز  پشت سر ولی فقیه زمانه ثابت قدم ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح یکی از افتخاراتشان این است که در رکاب رهبری هستند و به دفاع از کیان نظام اسلامی اقدام می‌کنند، گفت: حفاظت از امنیت، تمامیت ارضی، استقلال و ارزش‌های انقلاب برعهده نیروهای مسلح است.

امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: آنچه که نیروهای مسلح ما را از نیروهای مسلح سایر کشورها متمایز می‌کند همراهی با ولایت و مطیع ولی امر خدا بودن است.

وی با بیان اینکه وجود رهبری صلابت و قدرتی بی بدیل در این جامعه ایجاد کرده که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح و ارتش آمادگی آن را دارند هر تهدید نامبارکی را در کوتاه‌ترین زمان خنثی کنند، گفت: برای نیروهای مسلح ایران فرقی نمی‌کند این تهدید آمریکا یا رژیم صهیونیستی باشد و یا ائتلاف سعودی آمریکایی.

فرمانده نزاجا با تاکید بر اینکه همواره بیان کرده‌ایم که قصد تجاوز و تهدید به هیچ کشوری را نداریم، ادامه داد: با اقتدار تمام از ارزش‌های انقلاب، حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.

وی حضور در محور مقاومت را یکی دیگر از اقدامات نیروهای مسلح بعد از دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: حضور در این میدان در کنار سایر نیروها سبب شد تا دشمنان تازه به دوران رسیده در جای خود بنشینند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به  اینکه بخشی از توان نیروهای مسلح بنا به فرمان ولی امر مسلمین باید در زمان صلح در خدمت سازندگی قرار گیرد و شیوع ویروس کرونا این فرصت را فراهم کرد، خاطر نشان کرد: تمام توان خود را در زمینه خودکفایی پای کار آوردیم،و به وعده‌های داده شده خود عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا