خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آتش‌سوزی در بیمارستان رسول اکرم تهران

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در بیمارستان رسول اکرم(ص) در غرب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:٢۴ دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی در بیمارستان رسول اکرم(ص) در خیابان ستارخان، خیابان نیایش به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های پشتیبانی، نردبان هیدرولیکی، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و لوازم مورد نیاز به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان پنج دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که بخشی از یک انبار واقع در در طبقه اول یکی از ساختمان های شش طبقه این بیمارستان دچار حریق شده است. در این انبار ملحفه، مایعات شست و شو و.. نگهداری می شد.

ملکی گفت: در دقایق اولیه وقوع این حریق مقداری دود به طبقات سرایت کرده بود که در آستانه سرایت به بخش های درمانی بود. آتش نشانان تحت یک مدیریت عملیاتی همزمان با خاموش کردن آتش مشغول جست و جو در طبقات بالایی شدند. خوشبختانه فقط به بخشی از قسمت درمانی دود نفوذ کرده بود که پرسنل بیمارستان به منظور پیشگیری مشغول جا به جا کردن تعدادی از بیماران بودند.

وی ادامه داد: تعدادی از بیماران از این محل جا به جا شدند که خوشبختانه حال عمومی همه آنها خوب است. آتش در دقایق اولیه اطفا شد و از سرایت به بخش های دیگر جلوگیری شد. نیروها در حال ایمن سازی هستند و مسئولان بیمارستان نیز در محل حضور دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا