خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیدحسن نصرالله: آماده هرگونه فداکاری هستیم

سیدحس نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان می‌گوید:  ما همچنان برای جانفشانی و فداکاری هرچقدر بزرگ آماده‌ایم

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری العهد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت سومین شب عاشورا اظهار کرد: مرزها، رنگ، نژاد، زبان، جغرافیا و گرایش دینی احساس مسئولیت در قبال دیگران را از ما سلب نمی‌کند و زمانی که به کشور و ملت ما تجاوز می شود دفاع از آنها وظیفه ماست و مرزهای جغرافیایی مسئولیت را از ما سلب نمی‌کنند.

وی در ادامه گفت: آمریکا به همراه قدرت سلاح، ارتش و دستگاه اطلاعات به مناطق مختلف جهان وارد می‌شود؛ مگر این آمریکا نیست که خواستار عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها است؟

نصرالله تصریح کرد: آمریکا می تواند جنگ به راه بیندازد و استخوان کودکان را در یمن و دیگر کشورها خرد کند. آنها از حزب‌الله می خواهند در منطقه مداخله نکند و این درحالی است که تمامی این کشورها با اموال و دستگاه اطلاعاتشان در لبنان مداخله می‌کنند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: ای آمریکایی‌ها چرا شما حق مداخله در امور دیگر کشورها را دارید و جنگ به راه می‌اندازید اما ما و یا دیگران حق دراز کردن کمک به کشورهای مورد تجاوز قرار گرفته را نداریم؟

وی افزود: “در حادثه انفجار بندر بیروت و هرگونه تجاوز اسرائیل، آیا مردم لبنان تصور نمی‌کردند که جامعه بین‌الملل باید به آنها کمک کند؟ اما چرا بعضی‌ها کمک مردم خود را نمی‌پذیرند؟

سید حسن نصرالله تأکید کرد: هنگامی که خواستار کمک از جمهوری اسلامی ایران می‌شویم، باید در چارچوب امکانات آن درخواست کنیم و اینگونه از هر گروهی درخواست کنیم.

وی ادامه داد: هنگامی که شما از ملت فلسطین حمایت می‌کنید یا به سوریه می‌روید تا با گروه‌های تروریستی مسلح بجنگید، آیا این در راستای منافع عالی ملی قرار دارد یا خیر؟ ما همچنان برای جانفشانی و فداکاری هرچقدر بزرگ آماده‌ایم.

سید حسن نصرالله در پایان درگذشت آیت الله تسخیری مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت و تصریح کرد که ایشان علی‌رغم کهولت سن اما از هیچ کمکی به اسلام و مسلمانان دریغ نکرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا