خرید تور تابستان ایران بوم گردی

14 چاپ در یک ماه؛ همه را خود نویسنده خرید

کتاب سید هادی کسایی زاده به چاپ 14 رسید!

«سید هادی کسایی زاده» که کانالی به نام «آموزش خبرنگاری» دارد به تازگی کتابی با عنوان «خبرنگار حرفه‌ای» منتشر کرده که طی چند روز به چاپ چندم رسید. این تعداد چاپ با وضعیت موجود کتاب کمی عجیب بود.

به گزارش انصاف نیوز روز چهارشنبه 8 مرداد بود که آقای کسایی زاده با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: «در آستانه روز خبرنگار کتاب 《خبرنگار حرفه ای》 نوشته سید هادی کسایی زاده منتشر شد» فردای آن روز یعنی در روز پنجشنبه کسایی پیام دیگیر در کانالش منتشر کرد و نوشت: «به دلیل استقبال خبرنگاران و روابط عمومی ها انتشار کتاب《خبرنگار حرفه ای》 به چاپ دوم رسید». روز بعد هم آن کانال خبر چاپ سوم کتاب را داد.

«سعید پورنعمتی» مدیر نشر «آذین گل مهر» که کتاب «خبرنگار حرفه‌ای» را منتشر کرده درباره‌ی چاپ های متعدد این کتاب به انصاف نیوز گفت: تیراژ هر چاپ 300 تا است. 300 تا چیزی نیست؛ ناشران تیراژ 3000 تا دارند.

اودرباره‌ی نزدیک بودن شماره‌ی چاپ ها گفت: چون تیراژ کم است؛ 600 تا آماده کرده بود 300 تا را زد چاپ اول 300 تا را زد چاپ دوم.

مدیر این انتشارات درباره‌ی وضعیت فروش کتاب گفت: چند نفر برای خرید کتاب اینجا آمدند و بقیه کتاب ها را خودشان [آقای کسایی زاده] هزینه رابه ما دادند خریدند. ما از فروشش خبر نداریم. اصلا کتاب را برای پخش به ما نداند؛ ما شماره نویسنده را در کتاب زدیم و خودشان برای فروش دارند تلاش می‌کنند.

کسایی زاده روز 30 مرداد یعنی 22 روز بعد از انتشار کتاب در کانال تلگرامی خود اطلاع داد که چاپ 13 کتاب نیز به بازار عرضه شده. پورنعمتی در این باره گفت: در حال حاضر چاپ 15 و 16 این کتاب در حال آماده سازی برای پخش است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا