خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لواندوفسکی: بارسلونا به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان اروپاست

سایت ورزش 3 نوشت: روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، توضیح می‌دهد که آن‌ها در فصل جاری به دنبال موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

اعضای تیم بارسلونا کتمان نمی‌کنند که یکی از اهداف این فصل این است که در لیگ قهرمانان اروپا به جام برسند. این یک چالش نه تنها برای تیم بلکه برای کل باشگاه است. و به نظر می رسد این اتفاق بیفتد زیرا بارسا پس از دو بازی ابتدایی با 6 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

روبرت لواندوفسکی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه، اعتراف کرد که آن‌ها باید پس از دو فصل ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، بهتر کار کنند.

لواندوفسکی گفت:”حضور ما در لیگ قهرمانان خیلی زود به پایان رسید. لیگ قهرمانان امسال بسیار مهم‌تر است و کل باشگاه روی آن تاکید بیشتری داشته زیرا از اهمیت آن آگاه هستیم.”

1938955

مهاجم لهستانی معتقد است که این فصل آن‌ها در موقعیتی هستند که می‌توانند به آن دست یابند زیرا برخی چیزها بهبود یافته است:”همچنین آمادگی بیشتری داریم. سال گذشته اوضاع بسیار آشفته‌تر بود. اکنون ثبات بیشتری وجود دارد. برخی تغییرات میان بازیکنان وجود دارد، اما هسته اصلی حفظ شده است. نه تنها تیم، بلکه ساختار مدیریتی هم حفظ شده است. می‌دانیم که لیگ قهرمانان اروپا نیز یک شانس است. می‌خواهیم از هم اکنون تا پایان سال روی صدرنشینی در گروه و سپس آماده سازی برای حریفان بزرگتر تمرکز کنیم. می خواهیم فوتبالی بازی کنیم که نه تنها موثر، بلکه هوشمندانه باشد.

بازیکن بارسلونا همچنین در مورد رابطه خود با ژاوی هرناندز صحبت می‌کند. او اطمینان می‌دهد که با دستورات او به “یادگیری” ادامه می‌دهد:”با هر آنچه به من می‌گوید هیچ مشکلی ندارم و کاملا آن را می‌‌پذیرم. علیرغم تجربه‌ام، هنوز از او یاد می‌گیرم. چیزهایی که می‌تواند به من کمک کند گل‌های بیشتری بزنم و در طول بازی‌ها برای تیم مفیدتر باشم. ژاوی در حال پیشرفت است و کارش بیشتر و بیشتر نمایان می‌شود.”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا