خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوال مهم حسام الدین آشنا از فرمانده هوافضای سپاه

حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور، در واکنش به سخنان اخیر فرمانده نیروی هوافضای سپاه، پرسید: آیا فرماندهان نظامی از مصاحبه های این چنینی منع نشده اند؟

به گزارش انصاف نیوز، آشنا در گوگل پلاس نوشت:

سردار امیرعلی حاجی زاده در بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیما:

احساس من این است با توجه به اینکه رزمایش‌های ما در 2 سال اخیر رسانه‌ای نشده بود، شاید قدری آمریکایی‌ها را پر رو کرده است… ما در 10 سال گذشته هر سال رزمایش داشتیم، رسانه‌ای هم می‌کردیم و اتفاقی هم نمی‌افتاد، امسال که اواخر اسفندماه رزمایش موشکی داشتیم و بعد از گذشت 2 سال از رسانه‌ای نشدن رزمایش‌هایمان، آن را رسانه‌ای کردیم و 2 سال فاصله افتاد، شاید زیاده‌خواهی‌ها را در آمریکایی‌ها قدری رشد داد و اگر این اشتباه در کشور ما رخ نمی‌داد و رزمایش‌ها رسانه‌ای می‌شد، به نظر می‌رسد که این زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها مطرح نمی‌شد.

سه سوال:
1. آیا فرماندهان نظامی از مصاحبه های این چنینی منع نشده اند؟
2. آیا فرماندهان نظامی بر اساس احساسشان اقدام می کنند یا بر اساس فرامین صادر شده؟
3. آیا رسانه ای نشدن رزمایش های موشکی یک اشتباه بوده یا یک مصوبه ابلاغ شده؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سردار ايا هيچ مرجعى براى رسيدگى به اين اشتباهات هست ايا اگر روزى به اين اشتباهات رسيدگى شود نميگويند گروه خودسر
    ثانياً وقتى پاسخگوى قانونى در مراجع بين المللى رييس جمهور است شما بااينكار شرايط مملكت رااحمدي نژادى ميكنيد

  2. بهتر است حسام الدین آشنا در مسایلی که به وی مربوط نیست دخالت نکند. البته اگر بخواهد چنین کند باید در هیچ کاری دخالت نکند.

    1. حق با شماست البته به سشرطی که سردار و دیگر سران نظامی کشور هم لطف نموده و در مسایلی که به ایشان ارتباطی پیدا نمی کند دخالت نکنند و اسباب زحمت دولتمردان را فراهم نکرده و مصداق مصرع “عرض خود می بری و زحمت ما می داری” واقع نگردند

  3. اگر یک مقام اجرایی با عرضه نتواند جواب تهدید را با تهدید دهد یک فرمانده که زحمت می کشد جواب می دهد و سردار حاجی زاده قبل از اینکه یک فرمانده باشد یک ایرانی است . مصوبه ترس از آمریکا به درد ایرانی نمی خورد.

  4. اولا بهتره مصوبه رو رسما اعلام کنید تا مردم بهتر بتونن قضاوت کنن مصوبه شما درست بوده یا حرکت سپاه
    ثانیا مگه مصوبات غلط نمی شه اصلاح بشه

  5. نشان دادن قدرت دفاعی همیشه حالتی بازدارنده داشته و دارد و نیاز به مصوبه و شبهه افکنی نیست. جناب آقای حسام الدین آشنا بهتره در مورد این همه باج که در برجام به امریکا داده اند کمی توضیح بدهند. آیا ایشان براساس مصوبه این همه باج داده است یا براساس ترس و یا دلسوزی؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا