خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله روزنامه اصولگرا به طرفداران شروین حاجی پور

روزنامه جوان نوشت: شما از ابتدا بازنده بودید و هستید. جایزه گرمی هیچ ارزش هنری و تخصصی ندارد. بالاخره هر انسانی ممکن است یک عیبی داشته باشد و عیب این‌ها هم نادانی و گمراهی‌شان است.بی‌فضیلت، نادان، گمراه و بازنده‌ایداعتمادآنلاین |

روزنامه جوان به کسانی که از اعطای جایزه گرمی به شروین حاجی‌پور خوشحال شدند حمله کرده و آنان را «بی‌فضیلت»، «نادان» و «گمراه» خوانده است!

به گزارش جوان، شصت و پنجمین دوره جشنواره گرمی با ابداع جایزه‌ای سیاسی و جدید تحت عنوان بهترین ترانه در بخش «آهنگ برای تغییرات اجتماعی!» با نقش‌آفرینی همسر رئیس‌جمهور امریکا، حکومتی‌ترین جایزه دنیا را به تک‌آهنگ «برای» شروین حاجی‌پور اهدا کرد و برخی سلبریتی‌ها هم با گفتن «ما بردیم» از آن استقبال کردند! باید به این خودشیفته‌های بی‌فضیلت گفت اتفاقاً شما بازنده‌اید و شرافت ملت و میهن‌تان را موقعی باختید که امریکا داروی بیماران سرطانی را تحریم کرد و شما هورا کشیدید. اروپا پانسمان بچه‌های بیمار پروانه‌ای را تحریم کرد و سکوت کردید! شما از ابتدا بازنده بودید و هستید. 

روزنامه جوان سپس نوشته است: جایزه گرمی همانطور که ابداع‌کنندگانش اعلام کرده‌اند هیچ ارزش هنری و تخصصی ندارد و تنها ملاک عنوان شده برای آن آرای مخاطب است! احتمالاً منظورشان از مخاطب همان ربات‌های لایک و ریت‌زن فضای مجازی است. بالاخره هر انسانی ممکن است یک عیبی داشته باشد و عیب این‌ها هم نادانی و گمراهی‌شان است. احتمالاً علت این بلاهت مسری در بین سلبریتی‌ها ریشه در فوبیا و ترس از یادگیری و فهمیدن داشته باشد. در این صورت باید به آن‌ها گفت که باور کنید یادگیری و آموختن درد ندارد، فقط کافیست یک‌بار امتحان کنید. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا